ردمیشیائومی

تصاویر رسمی و مشخصات جدیدی از سری Redmi K40 به بیرون درز پیدا کرد .

بر اساس زمانبندی رسمی ارائه شده از سوی شیائومی ، گوشی های سری Redmi K40 در تاریخ 25 فوریه ( تا 15 روز دیگر ) رسماً معرفی خواهند شد . تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی ها را با شما به اشتراک گذاشته ایم ، اما تنها چیزی که شاید کنجکاوی همگان را برانگیخته باشد ، شکل ظاهری گوشی های سری Redmi K40 است ، که تا این لحظه در هاله ای از ابهام بود . حال به لطف تأییدیه هایی که بنیاد TENAA برای این گوشی ها صادر کرده است ، میتوانیم دیدی جامع به تصاویر رسمی گوشی های این سری داشته باشیم . با ما همراه باشید …

 

« گوشی Redmi K40 »

در تصاویر ارائه شده از بنیاد TENAA ، گوشی Redmi K40 با اسم درون سازمانی “M2012K11AC” و رنگ آبی بسیار کمرنگ دیده میشود ، که تا حدودی به رنگ آبی Mi 11 نزدیک است ، اما بعید است دقیقاً همانند آن باشد . این گوشی همانطور که مدیر ردمی نیز اشاره کرده بود به صفحه نمایشی تخت مجهز بوده و اگر تصویر صفحه مقابل را کمی روشن کنیم ، سلفی حفره ای در قسمت وسط صفحه نمایش دستگاه به خوبی دیده میشود .

پشت دستگاه حاشیه هایی خمیده دارد و اگر به سنسور دوربین توجه کنید ، نسخه ای ارتقا یافته از طراحی و آرایش دوربین گوشی Mi 11 را به دوش میکشد . این گوشی دارای 4 سنسور دوربین است ، که آرایش آن به صورت یک سنسور بسیار بزرگ در قسمت بالا ، 2 سنسور کوچک در پایینش و یک سنسور بسیار بزرگ دیگر در زیر آنها میباشد . فلش دستگاه به نظر 2 گانه است و احتمالاً مجهز به فوکوس لیزری میباشد . فریم دور گوشی فلزی است و در قسمت راست کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا دیده میشود ، اما سمت چپ خالی است .

 

« گوشی Redmi K40 Pro »

این گوشی هوشمند برخلاف برادر کوچکتر خود در رنگی تیره ( مشکی/خاکستری ) دیده میشود . این گوشی نیز به سلفی حفره ای در قسمت وسط و آرایش دوربینی همچون Redmi K40 بهره میبرد . اینطور که از تصاویر مشخص است ، دو گوشی از لحاظ شکل ظاهری یکسان خواهند بود ، اما تفاوت ها در باطن آنها میباشد . در این تأییدیه ها فقط به دو سیم کارته بودن گوشی های مذکور و پشتیبانی از شبکه های نسل 5 اشاره شده است و سایر مشخصات پنهان است .

اما بر اساس شایعه ای که امروز پخش شده است ، برخی مشخصات حیاتی گوشی های سری جدید K40 لو رفته است . در واقع داستان از اینجا شروع شد که صبح امروز فردی ناشناس با انتشار 2 اسکرین شات از گوشی های Redmi K40 و Redmi K40 Pro ، برخی از مشخصاتی که خیلی وقت است منتظر تأیید آنها هستیم را لو داده است ، اما توصیه میکنیم از این به بعد اطلاعاتی که داده میشود را با احتیاط بخوانید ، چون به هیچ عنوان توسط مرجعی رسمی تأیید نشده اند !

بر اساس این اسکرین شات ها که بیم جعلی بودن آنها به شدت میرود ( به شماره 4 در اسم گوشی ها دقت کنید ) ، گوشی Redmi K40 به چیپست تازه معرفی شده کوآلکام ، اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد ، در حالی که برادر بزرگتر به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 مجهز میشود . البته مورد دوم مورد تأیید است و میدانیم Redmi K40 Pro به چنین چیپستی مجهز خواهد شد ، اما مورد اول کمی غیرقابل باور است !

همچنین ، منبع این خبر اشاره میکند مدل سومی نیز با نام Redmi K40S در راه است ، که به چیپست 6 نانومتری پرچمدار مدیاتک ، Dimensity 1200 مجهز خواهد شد . موارد دیگری که در این اسکرین شات ها به آن اشاره شده است ، صفحه نمایش 6.81 اینچی دستگاههای مذکور ( احتمالاً با پنل AMOLED ) ، رزلوشن 1440p ، سلفی 30 مگاپیکسلی ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی و دوربین 4 گانه با سنسورهای 108 ، 8 ، 5 و 2 مگاپیکسلی برای Redmi K40 و باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با سنسورهای 108 ، 13 ، 5 و 2 مگاپیکسلی برای Redmi K40 Pro میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا