شیائومیمی

اختصاصی شیائومی پارس : جعبه گشایی گوشی Mi 11 Ultra پیش از معرفی رسمی !!!

به خوبی میدانیم شیائومی در حال کار بر روی یک نسخه حرفه ای از گوشی Mi 11 میباشد و برخی مشخصات و مجوزهای رسمی این موضوع را تا به امروز به نوعی تأیید کرده اند ، اما بر اساس شایعات موجود ، شیائومی در نظر دارد 2 نسخه حرفه ای را اینبار معرفی کند ؛ یکی با نام Mi 11 Pro و دیگری با نام Mi 11 Pro Plus یا Mi 11 Ultra . چندی پیش یک گوشی هوشمند ناشناس با اسم رمز “M2012K1G” موفق به کسب تأییدیه EEC شد ، که گمان میرود قدرتمندترین نسخه سری Mi 11 باشد .

حال دقایقی پیش یک یوتیوبر فیلیپینی در حرکتی غیر منتظره پیش از معرفی رسمی دست به جعبه گشایی گوشی Mi 11 Ultra زده است ، که حتی تصویری نیز از آن در دست نبود ! وی ادعا میکند این گوشی با اسم درون سازمانی “Star” شناخته میشود و در این ویدئو به بررسی این گوشی میپردازد ، که با خود سورپرایزهای فوق العاده ای را به همراه دارد ، که شاید تا به امروز اگر آنها را به گوش میشنیدیم باور نمیکردیم و میگفتیم شایعه هستند !

وی در این ویدئو اشاره میکند گوشی Mi 11 Ultra در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد ، که هر دو رنگ را نیز در اختیار دارد و در این ویدئو به نمایش میگذارد . همانطور که در تصاویر میتوانید مشاهده کنید و در ویدئو خواهید دید ، بالاترین قسمت پشت گوشی را ماژول غول پیکر دوربین تشکیل میدهد ، که به سیستمی با آرایش سنسورهای 3 گانه مجهز است و سنسور بزرگ ، پریسکوپی است . دو سنسور دیگر کوچکتر هستند ، فلشی 3 گانه دیده میشود و عبارت زوم 120 برابری با کمک هوش مصنوعی به چشم میخورد .

اما جالب ترین نکته ، بهره گیری از صفحه نمایش ثانویه در این محصول است ، که تا پیش از این هیچ حرفی از آن به میان نیامده بود . این صفحه نمایش ثانویه توانایی نمایش هر چیزی را دارد و به نظر میتواند به عنوان نمایشگری برای شکار تصاویر سلفی با دوربین اصلی نیز از آن بهره گرفت . به نظر این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز ، رزلوشن +WQHD ، سلفی حفره ای بسیار کوچک در سمت چپ با سنسور 20 مگاپیکسلی ، پوشش محافظ صفحه گوریلاگلس نسل 7 ( یا Victus ) و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 مجهز است .

گفته میشود این گوشی به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سیمی و بیسیم 67 واتی ، معکوس 10 واتی ، رم های شخصی سازی شده نسل 5 ، حافظه فوق سریع UFS3.1 ، چیپست اسنپدراگون 888 ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، سنسور 48 مگاپیکسلی دوم و سنسور 48 مگاپیکسلی پریسکوپی/تله فوتو با زوم 10 برابری اپتیکال مجهز است . این گوشی از بلندگوهای استریوی شخصی سازی شده توسط Harman Kardon ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و اندروید 11 بر پایه MIUI 12.5 بهره میبرد .

نکته : ویدئوی جعبه گشایی این محصول برای اولین بار در کانال یوتیوبر فیلیپینی منتشر شد ، اما بعد از دقایقی حذف شد . البته نگران نباشید ، ما نسخه با کیفیت این ویدئو را به محض انتشار برای شما در کانال آپارات شیائومی پارس قرار دادیم . میتوانید ویدئوی جعبه گشایی اختصاصی این محصول را هم اکنون به صورت اختصاصی از شیائومی پارس تماشا کنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا