شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

شیائومی از ساعت جان‌سخت Amazfit Falcon با قابلیت مربی شخصی پرده برداشت.

تا چند وقت پیش اصلاً نمیدانستیم قرار است شیائومی پرده از ساعتی با نام Amazfit Falcon بردارد، اما در یک حرکت انتحاری، منبعی موثق علاوه بر اطلاعات این ساعت جان سخت، پرده از تصاویر رسمی، ویدئوی جعبه گشایی و حتی چند تیزر تبلیغاتی آن زد! ما در این مطلب برای شما تیزرهای درز پیدا کرده را پوشش دادیم. حال ساعاتی پیش این ساعت رسماً معرفی شده است. اگر دوست دارید بیشتر درباره آن بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

مشخصات و ویژگی‌ها

شیائومی در این ساعت هوشمند از بدنه ای کاملاً تیتانیومی بهره گرفته است و صفحه این ساعت با سخت ترین ماده کشف شده تجاری (یاقوت کبود) پوشانده شده است. این محصول به صفحه ای دایره ای شکل با سایز 1.28 اینچی مجهز شده است. پنل این ساعت AMOLED بوده و رزلوشن HD با 416 پیکسل در هر اینچ را در مقابل چشمان کاربر به تصویر میکشد. درخشندگی این صفحه نمایش 1,000 نیت بوده و تا عمق 200 متری ضد آب میباشد!

مشخصات Amazfit Falcon در یک نگاه
مشخصات Amazfit Falcon در یک نگاه

همانطور که در تیتر این خبر خواندید، Amazfit Falcon اولین ساعت غول چینی تکنولوژی با قابلیت مربی شخصی میباشد. به این معنا که با کمک Zepp Coach (که بر پایه هوش مصنوعی بنا شده است)، کاربر میتواند بر اساس فیزیک و تجربه بدنی، برنامه تمرینی مخصوص به خود را دریافت کند و به این ترتیب کارایی تمرین بالا میرود. بیش از 150 حالت ورزشی در این ساعت وجود دارند و دستگاههای سنجش خارجی (همچون کمربند ضربان قلب) میتوانند به آن از طریق بلوتوث متصل شوند.

به دلیل ماهیت این ساعت هوشمند که مانند یک مربی عمل میکند، هنگام تمرین صفحه ساعت به صورت مداوم روشن خواهد ماند و نیازی به بیدار کردن آن نیست. این ساعت به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و کاربر میتواند به لطف تراشه وایفای و بلوتوث، به موسیقی های ذخیره شده روی ساعت خود با هدست های بلوتوث دسترسی پیدا کند. همچنین، امکان دریافت برنامه های تمرینی به صورت زنده در این ساعت فراهم شده است تا هیچ کمبودی احساس نشود.

به لطف مکان یاب (GPS) دو بانده داخلی نیز، کاربر میتواند به صورت مداوم و زنده موقعیت خود را روی نقشه رصد کند. همچنین، چون کاربران حرفه ای توسط این ساعت هدف قرار گرفته شده اند، میتوان این محصول را با برنامه های حرفه ای Adidas Running، Apple Health و Strava همگام سازی کرد. این محصول به باتری غول پیکر 500 میلی آمپر/ساعتی مجهز شده است و با یکبار شارژ میتواند تا 14 روز با شما همراه باشد. بدیهی است انواع قابلیت های سلامت محور چون چرخه خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و … در این ساعت به خوبی زیر نظر گرفته میشود.

قیمت و زمان عرضه جهانی

این محصول هم اکنون در تمام کشورهای اروپایی با قیمت 499 دلار یا 499 یورو به فروش میرسد. اولین میزبان های این ساعت در اروپا کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا هستند، اما قطعاً در هفته های آتی شاهد عرضه این محصول برای بازار کشورهای آسیایی، برزیل، مکزیک و آمریکا خواهیم بود.

قیمت و زمان عرضه در ایران

هر چند این ساعت نسبت به سایر ساعت های امزفیت از قیمت بالاتری برخوردار است، اما با توجه به ورود ساعت های جان سخت قبلی به صورت رسمی، بعید به نظر میرسد این ساعت وارد کشور عزیزمان ایران نشود. پیش بینی میشود تا ماه آینده این ساعت با گارانتی با قیمتی بین 12 تا 14 میلیون تومان وارد ایران شود. در صورت ورود این ساعت به کشور، میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس تهیه کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا