اخبار ویژهشیائومی

ویژه : شیائومی اولین ماشین خود را به رهبری Lei Jun طراحی میکند !

هوآوی ، رقیب اصلی کمپانی شیائومی در بازار بزرگ کشور چین چندی پیش از اولین خودروی خود رونمایی کرد و حالا به نظر میرسد نوبت به شیائومی رسیده است تا در این عرصه عرض اندام کند . بر اساس جدیدترین خبر رسیده از چین ، شیائومی با قدرت تمام در حال طراحی و ساخت اولین خودروی خود میباشد . به گزارش رسانه های چینی ، شیائومی مدتی است در حال طراحی و ساخت خودروی خود میباشد و این تصمیم را یک تصمیم استراتژیک میداند .

اینطور گفته شده است که مؤسس و بنیانگذار کمپانی شیائومی ، آقای Lei Jun رهبری این موضوع را شخصاً به عهده گرفته است و به این ترتیب با یک محصول کاملاً بومی مواجه خواهیم بود . آقای Lei Jun سال 2013 دو بار به دیدار Elon Musk ( مدیرعامل کمپانی Tesla ) رفته بود و به نظر این شوق و اشتیاق اکنون فوران کرده و منجر به طراحی اولین خودروی اختصاصی شیائومی شده است .

البته شیائومی به عنوان یک کمپانی پیشرو حق ورود به این عرصه مهم را دارد ، چون در طی سال های اخیر ، خودروهای الکتریکی رشد بسیار خوبی را تجربه کرده اند و با توجه به اینکه غول چینی دنیای تکنولوژی دانشمندان زیادی در عرصه دنیای الکترونیک دارد ، دیر یا زود منتظر این اتفاق مهم بودیم . متأسفانه هنوز این اخبار توسط شیائومی تأیید نشده اند و باید فعلاً این مطلب را با کمی احتیاط بخوانیم .

پ.ن : مؤسس و مدیرعامل شیائومی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد پروژه ساخت اولین ماشین الکتریکی این کمپانی فعلاً در مرحله تصمیم گیری و طراحی ابتدایی است . با صحبت های آقای Lei Jun در واقع اینطور میتوان دریافت که شیائومی سعی دارد در این حیطه بسیار با احتیاط قدم بردارد و به همین خاطر تا رسیدن به طرح اصلی ، فعلاً رسانه ها را تشنه نگه دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا