شیائومیردمی

نزدیک به معرفی: نسخه جهانی Redmi 11A مجوزهای لازم را برای معرفی کسب کرد.

مدت هاست خبرهای زیادی درباره معرفی اقتصادی ترین گوشی شیائومی با نام Redmi 11A به گوش میرسد، اما به جز چند تأییدیه، هنوز شاهد معرفی این گوشی نیستیم. حال گویا کم کم به زمان معرفی این محصول نزدیک میشویم، چون علاوه بر رؤیت شدن این گوشی در TENAA چین و BIS هند، لحظاتی پیش این محصول در دیتابیس IMDA هم رؤیت شد تا تمامی نسخه های آن در سرتاسر جهان با کسب تأییدیه های لازم منتظر معرفی باشند.

این گوشی برای بازارهای حهانی با شماره مدل 22120RN86G موفق به کسب تأییدیه های لازم شده است، در حالی که در هند این محصول را با شماره مدل 22120RN86I و در چین آنرا با شماره مدل 22120RN86C میشناسیم. متأسفانه تأییدیه های کسب شده توسط این گوشی هیچ سرنخی درباره اطلاعات سخت افزاری/نرم افزاری آن به ما نمیدهند، اما به لطف تأییدیه TENAA، دو تصویر از قسمت پشت و مقابل این گوشی داریم، که غنیمت است.

بر اساس شایعات، این محصول به صفحه نمایشی 6.7 اینچی با پنل IPS LCD و رزلوشن +HD، چیپستی 8 هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، حافظه های رم 2، 4، 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه های داخلی 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی، دوسیمکارت، شیار اختصاصی مموری کارت، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی، اندروید 12 (احتمالاً نسخه Go)، درگاه اینفرارد، سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 2 گانه با سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی مجهز خواهد شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا