شیائومیردمی

ماهیت گوشی Redmi 11 Prime 5G به صورت کامل مشخص شد !

چندی پیش طی خبری گفتیم به زودی شیائومی قصد دارد پرده از گوشی Redmi 11 Prime 5G بردارد ؛ چون این گوشی سهواً یا عمداً در وبسایت این کمپانی لیست شده بود . حال پس از گذشت 2 هفته ، ماهیت کامل این گوشی برای ما مشخص شده است ! در واقع کدهای MIUI باعث برملا شدن مشخصات این گوشی شده اند و توسعه دهندگان یکبار دیگر پیش از معرفی رسمی یک محصول ، اطلاعات آنرا با ما به اشتراک گذاشتند .

اینطور که گفته میشود ، این گوشی در بازار هند با اسم رمز « Light » و شماره مدل « 22041219I » معرفی خواهد شد . این گوشی دقیقاً نسخه ای ریبرند شده از Redmi Note 11E میباشد ، که چندی پیش برای بازار کشور چین معرفی شده بود . حتی به صورت ضمنی میتوانیم بگوییم این گوشی ها وجه اشتراک زیادی با POCO M4 5G نیز دارند و تنها در برخی از جهات ( من باب مثال طراحی قسمت پشت گوشی POCO ) با هم متفاوت هستند .

Redmi 11 Prime 5G
Redmi 11 Prime 5G

اخیراً حتی شیائومی این گوشی را با نام Redmi 10 5G به بازار کشورهای آسیایی ( من جمله اندونزی ) آورده بود ! پس به این اوصاف ، Redmi 11 Prime 5G به صفحه نمایشی 6.58 اینچی با پنل LCD ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 90 هرتز ، چیپست Dimensity 700 مدیاتک ، رم های نسل 4 یا LPDDR4x ، حافظه داخلی UFS2.2 ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی عمق دهنده ، سلفی 5 مگاپیکسلی ، سنسور اثر انگشت در بدنه کناری ، رابط کاربری MIUI 13 ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 18 واتی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا