اسلایدرشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیگجت های هوشمند

دستبند سلامتی Mi Band 6 رسماً معرفی شد .

همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، شیائومی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، دیروز عصر در مراسم بزرگ خود پرده از دستبند سلامتی می بند 6 برداشت . این دستبند به صورت همزمان برای بازار چین و بازارهای جهانی معرفی شد . در نسخه جهانی ما تنها نمونه بدون NFC را داریم ، اما برای بازار چین این دستبند در 2 نسخه با NFC و بدون NFC عرضه خواهد شد .

در واقع میتوانیم بگوییم این بروزرسانی دستبند شیائومی ، بزرگترین تجربه شیائومی از زمان می بند 3 میباشد ، چون می بند 6 با الهام از گوشی های هوشمند امروزی ، در شکل ظاهری خود به صفحه نمایشی 1.56 اینچی و بسیار بزرگ با پنل OLED و گوشه های خمیده مجهز شده است ، که به آن ظاهر خارق العاده ای داده است .

شیائومی میگوید نسبت به نسل قبل 50 درصد فضای بیشتری را در اختیار صفحه نمایش گذاشته است و به این دلیل با بزرگترین تغییر ظاهری می بند در طی سال های اخیر مواجه هستیم . صفحه نمایش این دستبند رزلوشنی معادل 152×486 پیکسل ( 326 پیکسل در هر اینچ ) دارد و درخشندگی آن 450 نیت است !

شیائومی برای دستبند نسل جدید خود از محافظ حرارت دیده بسیار مقاومی بهره گرفته است که با فناوری نانو در برابر چربی و اثر انگشت مقاوم سازی شده است . تغییر بزرگ دیگر ، اضافه شدن سنسور سنجش میزان اکسیژن خون ( SPO2 ) میباشد ، که توانایی اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما به صورت بی وقفه را فراهم می آورد .

علاوه بر این ، با کمک سنسور ضربان قلب ، حالا دستبند سلامتی می بند 6 میتواند کیفیت تنفس شما را نیز سنجیده و علایم حیاتی شما را به صورت کامل زیر ذره بین ببرد . شیائومی همچون نسل قبل ، برای این دستبند از یک باتری 125 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که با وجود بزرگ شدن صفحه نمایش و بیشتر شدن امکانات ، همچنان 14 روز عمر باتری را تضمین میکند .

همچنین ، برای شارژ از همان رابط نسل قبل که مغناطیسی بود بهره گرفته شده است . البته 2 ویژگی بارز دیگر که در نسل قبل بود ( زیر نظر گرفتن سلامت بانوان و کنترل استرس ) باز هم در می بند 6 با قدرت حضور دارند . شیائومی برای این دستبند 30 حالت ورزشی را تعریف کرده است ، که تقریباً 2 برابر نسل قبل میباشد . در این بین ، 6 عملیات ورزشی میتواند به صورت خودکار شناسایی شود .

برخی از این ورزش ها عبارتند از : قدم زدن ، تردمیل ، دوچرخه ( ایستاده ) و … همچون نسل قبل ، این دستبند در برابر آب تا عمق 50 متری مقاوم میباشد . همچون نسل قبل دستبند این محصول قابل تعویض است و در 5 رنگ مشکی ، نارنجی ، زرد ، زیتونی ، استخوانی و آبی در دسترس علاقه مندان قرار دارد .

این دستبند به زودی در بازار چین با قیمت 35 دلار برای نسخه بدون NFC و 43 دلار برای نسخه با NFC عرضه خواهد شد . برای بازارهای جهانی نیز این محصول تنها در یک نسخه بدون NFC با قیمت 45 یورو عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا