شیائومی

شیائومی پنج هزارمین فروشگاه فیزیکی خود را با لوگوی جدید افتتاح کرد !

شیائومی در دومین روز از مراسم بزرگ کل دوران خود ، پرده از لوگوی جدیدش برداشت ، که با طراحی مینیمالیستی ، فلسفه ای بسیار غنی را در پس پرده دارد . حال از چین خبر رسیده است که هفته گذشته شیائومی پنج هزارمین فروشگاه فیزیکی را در کشور خانگی اش چین تأسیس کرده است و این فروشگاه اولین فروشگاه شیائومی در کل دنیاست که از لوگوی تغییر یافته و جدید غول چینی دنیای تکنولوژی بهره میبرد .

نکته جالب تر اینکه شیائومی برای اولین بار در کل دنیا ، گوشی های جدید Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را در کنار خانواده بزرگ Redmi K40 در این فروشگاه برای عرضه به صورت فیزیکی در دسترس کاربران قرار داده است . همچنین ، به مناسبت افتتاحیه 5.000 فروشگاه اختصاصی Mi ، شیائومی برای خریداران این فروشگاه که در جشن افتتاحیه شرکت کرده بودند تخفیف های بسیار ویژه ای را قائل شد ، که لذت خرید محصولات خوب شیائومی را چند برابر کرد .

البته فراموش نکنید که در این فروشگاه اختصاصی تنها گوشی های رده بالا و پرچمدار شیائومی در دسترس علاقه مندان قرار خواهند گرفت . فروشگاههای زنجیره ای محصولات پرچمدار شیائومی از سال 2015 رسماً شروع به فعالیت کرد و اکنون در بسیاری از نقاط دنیا شعبه دارد . شیائومی تا سال 2017 تنها 100 فروشگاه فروش محصول در کشور چین داشت و قصد داشت آنرا به 200 فروشگاه برساند ، اما جالب است بدانید در دسامبر سال 2020 شیائومی اعلام کرد هزارمین فروشگاه خود را رسماً افتتاح کرده است و امروز ، پس از گذشت حدود 4 ماه ، غول چینی دنیایِ تکنولوژی به رکوردی خارق العاده در تعداد فروشگاه فیزیکی دست یافته است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا