ردمیشیائومی

اولین مشخصات Redmi Note 10s جدید توسط شیائومی هند لو رفت !

حساب کاربری شعبه هند شیائومی ساعاتی پیش با انتشار تصویری ، برخی از مشخصات حیاتی گوشی Redmi Note 10s جدید را لو داد . البته لازم است همینجا اشاره کنیم هیچ حرفی از این گوشی هوشمند به میان نیامده است و صرفاً تصویر جعبه ای با مشخصات روی آن منتشر شده است ؛ اما بر اساس گمانه زنی هایی که اخیراً صورت گرفته است ، به نظر شیائومی خود را برای معرفی Redmi Note 10s جدیدی برای بازار هند آماده میکند .

بر اساس تصویر منتشر شده ، این گوشی از ردمی که در دست توسعه میباشد مجهز به صفحه نمایشی خارق العاده ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، رابط کاربری MIUI 12.5 و سخت افزاری قدرتمند میباشد . همچنین ، سه نقطه موجود روی جعبه گوشی احتمالاً عرضه این گوشی در 3 رنگ را به نوعی تأیید میکنند . به نظر میرسد این گوشی در رنگ های خاکستری ، سفید و آبی عرضه خواهد شد .

شیائومی ماه گذشته پرده از گوشی های سری ردمی نوت 10 برای بازار هند و بازارهای جهانی برداشت ، که در نسخه جهانی ما 2 گوشی Redmi Note 10 5G و Redmi Note 10s را داشتیم ، اما در بازار هند خبری از این گوشی ها نبود . حال به نظر میرسد شیائومی در نظر دارد Redmi Note 10s جدید را با مشخصاتی برتر اینبار راهی بازار کشور هند کند . همچنین ، برخی منابع مشخصات این گوشی را نیز پیش بینی کرده اند .

گفته میشود Redmi Note 10s جدید به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با پنل Super AMOLED و رزلوشن +FHD ، چیپست Helio G95 مدیاتک ، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 33 واتی اختصاصی ( و شارژر 33 واتی داخل جعبه ) ، بلندگوهای استریوی قدرتمند با پشتیبانی از صدای غنی Hi-Res ، اندروید 11 و MIUI 12.5 مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا