پوکوشیائومی

رسمی : POCO C40 به عنوان اقتصادی ترین گوشی شیائومی در سال 2022 معرفی شد .

هر چند دیروز شیائومی با انتشار تیزری اعلام کرد گوشی POCO C40 در تاریخ 16 ژوئن برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد ، اما ساعاتی پیش این محصول رسماً برای بازار کشور ویتنام معرفی شد ، تا پیش از معرفی آن برای بازار اروپا ، با مشخصات رسمی و کامل این گوشی آشنا شویم . تا به این لحظه ، POCO C40 اقتصادی ترین گوشی شیائومی در سال 2022 میباشد . اگر دوست دارید بیشتر درباره این گوشی بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید …

 

« مشخصات ، طراحی و قیمت »

گوشی POCO C40 به صفحه نمایشی 6.71 اینچی با پنل IPS LCD ، رزلوشن +HD ، نرخ نوسازی 60 هرتز و درخشندگی پایه 400 نیت مجهز شده است . در قسمت مقابل شاهد بهره گیری از بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی هستیم و جنس پوشش صفحه نمایش گوریلاگلس ( نسخه آن معلوم نیست ) میباشد . شیائومی این گوشی را از درب کارخانه با اندروید 11 به دست کاربران خواهد رساند .

چیپست این محصول همانطور که پیشتر نیز گفته بودیم ، JLQ JR10 میباشد . به این ترتیب ، POCO C40 اولین گوشی شیائومی است که به چیپستی غیر از محصولات کمپانی های مدیاتک و کوآلکام مجهز میشود . در قسمت پشت این گوشی به سیستم دوربینی 2 گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق دهنده مجهز شده است و سنسور سلفی این محصول ، 5 مگاپیکسلی است .

این گوشی به دو سیمکارت با پشتیبانی از شبکه های نسل 4 ( به صورت همزمان ) ، وایفای 2 بانده ، بلوتوث 5.0 ، پورت شارژ USB نوع C ، شیار اختصاصی برای حافظه خارجی ( رم ) ، جک 3.5 میلی متری صدا ، سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و GNSS مجهز میباشد . باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی 6.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی است ، اما با شارژر 10 واتی داخل جعبه عرضه میشود .

کل بدنه گوشی از جنس پلی کربنات درجه 1 ساخته شده است و ابعادی معادل 9.18×76.56×169.59 میلی متر و وزنی معادل 204 گرم دارد . این گوشی در 3 رنگ جذاب مشکی ، زرد پوکویی و سبز و فعلاً برای بازار کشور ویتنام در یک حافظه داخلی و رم 4/64 با قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید . پیش فروش این محصول هم اکنون فعال میباشد ، اما اولین خریداران گوشی خود را در تاریخ 17 ژوئن ( 27 خرداد ) به دست کاربران خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Ali
Ali
میهمان
۱۴۰۱-۰۳-۱۶ ۱۴:۵۲

و همچنان منتظر معرفی رسمی پوکو F4 / F4pro…

Ali
Ali
میهمان
پاسخ به  SinaKing
۱۴۰۱-۰۳-۱۶ ۲۱:۰۳

ان شاالله  💛 

دکمه بازگشت به بالا