شیائومیمی

تاریخ رسمی معرفی و حجم باتری تبلت های سری Mi Pad 5 لو رفت !

تا به امروز اخبار و شایعات زیادی از تبلت یا تبلت های جدید شیائومی منتشر شده است ، اما رسانه تخصصی شیائومی همیشه سعی در انتشار اخبار موثق را دارد . در طی چند روز گذشته شایعات جدیدی در دنیای تکنولوژی پیرامون زمان معرفی تبلت های جدید شیائومی منتشر شد ، اما از بازگو کردن آن صرف نظر کردیم . شایعه مذکور ادعا میکرد شیائومی در ماه جاری میلادی پرده از تبلت های خود خواهد برداشت ، اما اینچنین نیست .

خبر اول اینکه شیائومی با واکنش نشان دادن به این شایعه که بسیار رنگ حقیقت به خود گرفته بود و به نوعی به گوش بیشتر کاربران رسیده بود ، رسماً اعلام کرد هیچ تبلتی در ماه جاری میلادی معرفی نخواهد شد ؛ اما کاربران میتوانند منتظر نیمه دوم سال 2021 میلادی باشند ، چون تبلت یا تبلت های جدید شیائومی در زمان مذکور پا به عرصه رقابت خواهند گذاشت . مدیر محصولات غول چینی دنیای تکنولوژی اشاره کرد کاربران تا پایان ماه جاری میتوانند منتظر نوتبوک جدید شیائومی باشند ، اما فعلاً خبری از تبلت های سری Mi Pad 5 نیست !

خبر دوم اینکه تبلت های جدید شیائومی سرانجام موفق به کسب تأییدیه 3C از مقامات کشور چین شده اند . بر اساس اطلاعات موجود ، همه یا برخی از این تبلت ها به باتری دوگانه با حجم 8.520 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهند شد . به این ترتیب هر کدام از باتری های این محصولات حجمی بالغ بر 4.260 میلی آمپر/ساعت خواهند داشت . شیائومی پیش از این تأیید کرده بود در حال توسعه نسخه ای خاص از MIUI برای تبلت ها میباشد ، که امکاناتی همچون کامپیوترهای شخصی را در اختیار کاربر میگذارد و به منوی استارتی شبیه به ویندوز و کنترل پنل مجهز میباشد .

همچنین ، بر اساس اطلاعات موجود ، شیائومی به نظر قصد دارد از 3 تبلت با نام های Mi Pad 5 ، Mi Pad 5 Lite و Mi Pad 5 Pro پرده برداری کند . اینطور که شایعه شده است ، دو نمونه از این تبلت ها از چیپست های اسنپدراگون 860 و 870 کوآلکام بهره خواهند برد و یکی از آنها به چیپست پرچمدار مدیاتک ، Dimensity 1200 مجهز خواهد شد . شیائومی پیش از این اولین گوشی هوشمند گیمینگ ردمی را با این چیپست روانه بازار کشور خانگی خود کرده است و به کار گرفتن آن در یکی از این مدل ها به نظر جذاب می آید .

نظر شما درباره تبلت های جدید شیائومی چیست ؟ آیا منتظر تبلت های جدید غول چینی هستید یا علاقه ای به تبلت ندارید ؟ از طریق بخش نظرات منتظر نقطه نظرات گرم شما هستیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا