شیائومیمی

باز هم سونی : مشخصات قدرتمندترین سنسور دوربین Xiaomi 12 Ultra به بیرون درز پیدا کرد !

شیائومی همیشه یکی از شرکای تجاری خوب سونی در طی دوران های گذشته تا به امروز بوده است . غول چینی دنیای تکنولوژی تا به امروز گوشی های بسیار زیادی را با سنسورهای کمپانی نام آشنای سونی روانه بازار کرده است و در بسیاری از مقاطع کاربران و اصحاب رسانه اعتقاد دارند سنسورهای این کمپانی نسبت به سامسونگ ارجحیت دارند و در بحث کیفیت حرف اول را میزنند .

حال یک درزدهنده مشهور که از منابع موثق ما و نزدیک به شیائومی است ، اعلام کرده است که گوشی Xioami 12 Ultra برای اولین بار در جهان به بزرگترین سنسور در دنیای گوشی های هوشمند مجهز خواهد شد ، که از سری IMX9 سونی میباشد . این سنسور 50 مگاپیکسلی بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده IMX989 میباشد و سنسوری نزدیک به 1 اینچ خواهد بود ؛ که مستقیماً با گوشی مذکور به دنیا معرفی میشود .

بر اساس شایعات ، گوشی Xiaomi 12 Ultra به صفحه نمایشی 6.73 اینچی با رزلوشن 2K ، پنل OLED LTPO 2.0 E5 سامسونگ ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ ، باتری 4.900 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی ، بلندگوی استریوی قدرتمند ، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68) ، اندروید 12 ، رابط کاربری MIUI 13 و دوربین 3 گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی ( لنز عریض و لرزشگیر اپتیکال ) ، 48 مگاپیکسلی فوق عریض با لرزشگیر اپتیکال و 48 مگاپیکسلی پریسکوپ/تله فوتو با زوم 120 برابری مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا