شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : نام و تاریخ معرفی ایرباد پرچمدار جدید شیائومی مشخص شد .

برخی از ایربادهای شیائومی با عنوان پرچمدار و امکاناتی بینظیر معرفی میشوند . حال غول چینی دنیای تکنولوژی ساعاتی پیش تأیید کرد ایرباد پرچمدار سری Mi این کمپانی در روز 13 می ( امروز ، 23 اردیبهشت ) رسماً معرفی خواهد شد . زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم نیز شیائومی با انتشار تیزرهایی ، علاوه بر منتشر کردن تصاویری از این محصول ، نام آنرا فاش کرد .

شیائومی نام “Mi FlipBuds Pro” را برای ایرباد جدید خود در نظر گرفته است و اینطور که مشخص است ، با یک محصول خارق العاده دیگر در این بخش مواجه خواهیم بود . همانطور که اشاره کردیم ، تیزرهایی نیز از این محصول منتشر شده است ، که در یکی از آنها قسمت پشت و روی محفظه شارژ غول پیکر آن و در دیگری ، سری Mi FlipBuds Pro قابل مشاهده است .

نکته جالب اینجاست که گفته میشود شیائومی در این محصول برای اولین بار از لوگوی جدید خود بهره خواهد گرفت ، که در نوع خود دیدنی است . پیش از این شایعات زیادی پیرامون ایرباد جدید و پرچمدار شیائومی به بیرون درز پیدا کرده بود ، که ما موثق ترین آنها را با شما در میان گذاشتیم . همچنین ، بد نیست یادآوری کنیم شیائومی در ماه فوریه نام های تجاری “Mi FlipBuds” و “Mi FlipBuds Pro” را به ثبت رسانده بود . حال آنکه در مراسم فردا با 2 محصول مواجه خواهیم بود یا خیر مشخص نیست .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا