پوکوشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

اختصاصی بخوانید : POCO M3 Pro ، ارزان ترین 5G دنیا رسماً معرفی شد !

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، دیشب ، 19 می 2021 میلادی ، شیائومی در مراسمی کاملاً آنلاین پرده از گوشی مورد انتظار POCO M3 Pro برداشت . این گوشی هوشمند علاوه بر اینکه اولین گوشی هوشمند سری M پوکو میباشد که به شبکه های کاری نسل 5 مجهز میباشد ، لقب یکی از ارزان ترین میانرده های 5G دنیا در بازارهای جهانی را نیز کسب کرده است . اگر میخواهید از امکانات این گوشی مطلع شوید ، با شیائومی پارس در این مقاله جذاب همراه باشید …

 

« مشخصات »

گوشی POCO M3 Pro 5G به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزلوشن +FHD مجهز شده است ، که دوربین سلفی حفره ای آن در قسمت وسط قرار گرفته و نرخ نوسازی 90 هرتز را در مقابل چشمان کاربر قرار میدهد . در این گوشی از شیائومی نیز شاهد سیستم نرخ نوسازی پویا هستیم ، که همچون سایر گوشی های مجهز به این فناوری ، توانایی تغییر اتوماتیک نرخ نوسازی را بین 30 تا 90 هرتز بر اساس محتوای نمایش داده شده دارد .

شیائومی برای گوشی محبوب POCO M3 از چیپست اسنپدراگون 662 بهره گرفته بود ، اما در POCO M3 Pro 5G شاهد استفاده از چیپست قدرتمند Dimensity 700 مدیاتک هستیم ، که بر اساس معماری 7 نانومتری بنا شده است . این چیپست در تست های انجام شده از اسنپدراگون 720G کوآلکام نیز عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داده است و در بنچمارک ها ، بالاتر از این چیپست قرار گرفته است .

همانطور که در شایعات نیز اشاره شده بود ، این گوشی هوشمند با نهایت حافظه رم 6 گیگابایتی نسل 4 یا LPDDR4X و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از نوع UFS2.2 عرضه میشود . شیائومی برای این گوشی از سینی سیمکارت هیبریدی بهره گرفته است ؛ به این ترتیب میتوانید از 2 سیمکارت نسل 5 بهره بگیرید ، یا از یک سیمکارت نسل 5 و یک مموری کارت ( تا حجم 1 ترابایت ) در کنار هم بهره بگیرید .

در بخش دوربین ، شیائومی برای POCO M3 Pro 5G از سیستمی 3 دوربینه بهره گرفته است . سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است ، که با 2 سنسور 2 مگاپیکسلی عمق دهنده و ماکرو میتواند تصاویر خوبی را برای شما شکار کند . ویژگی های برتر نرم افزاری دوربین این گوشی نیز شامل حالت ویژه شب و Time Lapse میباشند .

شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی بهره گرفته است ؛ اما نکته جالب اینجاست که در جعبه گوشی شما یک شارژ 22.5 واتی دریافت خواهید کرد ! پوکو ادعا میکند باتری این گوشی با یکبار شارژ و استفاده استاندارد تا 2 روز شما را همراهی خواهد کرد . سایر امکانات این گوشی نیز شامل جک 3.5 میلی متری صدا ، درگاه اینفرارد ، سنسور اثر انگشت در بدنه کناری و تراشه NFC میباشد .

 

« زمان عرضه ، رنگ ها و قیمت »

پیش فروش این گوشی هوشمند از فردا آغاز خواهد شد و در طی چند روز آینده فروش فیزیکی آن نیز استارت خواهد خورد . شیائومی برای POCO M3 Pro 5G سه رنگ بسیار جذاب مشکی ، آبی و زرد را در نظر گرفته است . این گوشی در دو نسخه با قیمت های زیر ارائه خواهد شد ، اما توجه داشته باشید که این قیمت برای کسانی است که این گوشی را از فردا تا روز 27 می ( 6 خرداد ) خریداری کنند .

  • نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی = 159 یورو / 193 دلار
  • نسخه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 179 یورو / 218 دلار

این گوشی هوشمند به زودی با گارانتی رسمی 18 ماهه وارد کشور عزیزمان ایران خواهد شد . پیش بینی قیمتی شیائومی پارس برای نسخه 64/4 این گوشی حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان و برای نسخه 128/6 حدود 6 میلیون تومان میباشد . اما نظر شما درباره این گوشی چیست ؟ آیا در صورت موجود شدن در ایران ، قصد خرید این گوشی را دارید ؟ در بخش نظرات منتظر شما هستیم …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا