شیائومیمی

گزارش : اولین رکورد رؤیایی سری Mi 11 در بازارهای جهانی رقم خورد !

شیائومی سری گوشی های Mi 11 را به صورت بسیار آهسته وارد بازارهای جهانی کرد . حال ، غول چینی دنیای تکنولوژی امروز اعلام کرد تا به این لحظه موفق به فروش بیش از 3 میلیون نسخه از گوشی های این سری تنها در بازارهای جهانی شده است . این بدان معناست 3 گوشی Mi 11 ، Mi 11 Lite و Mi 11 Ultra ، موفق شده اند مرزهای فروش چند سال اخیر شیائومی در بازارهای جهانی را جابجا کنند .

شیائومی سال 2021 را بسیار خوب شروع کرد و توانست در بازار کشور خانگی خود ، حسابی سر و صدا کند . اما این موفقیت تنها به بازار چین ختم نشد و با عرضه گوشی های سری Mi 11 در بازارهای جهانی ، شیائومی موفقیت بسیار بالایی را در بازار پر تب و تاب کشورهای اروپایی و آسیایی کسب کرده است ، که قطعاً نشان از مدیریت درست و محصولاتی مطمعن دارد .

در واقع میتوان گفت برگ برنده شیائومی ، قدم برداشتن روی نیازهای کاربران میباشد . البته این موضوع تمام ماجرا نیست و قطعاً شیائومی با ارائه کیفیتی مثال زدنی در محصولات خود ، در برابر قیمتی بسیار منصفانه و منطقی ، توانسته است اعتبار بسیار زیادی را کسب کند و خود را در دل بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در دنیا باز کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا