شیائومی

حکمرانی شیائومی بر 12 کشور تأیید شد ؛ گرفتن جایگاه اپل قدم بعدی است !

بر اساس گزارشات واصله ، شیائومی موفق شده است در 3 ماهه ابتدایی سال 2021 میلادی ، بر 12 کشور دنیا حکمرانی کند . در واقع این خبر ساعاتی پیش توسط آقای Lu Weibing ، مدیر ردمی منتشر شد و در تصویری که توسط او قرار گرفته است ، پرچم کشورهایی چون اسپانیا ، روسیه ، لهستان ، بلاروس ، اکراین ، کرواسی ، لیتوانی ، مالزی ، هند ، نپال ، میانمار و کلمبیا به چشم میخورد .

شیائومی در طی 3 سال گذشته عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داد و توانست با آمدن به جایگاه سوم در رده بندی جهانی ، خود را به همگان ثابت کند . حال در ادامه این موفقیت ها ، شیائومی برنامه 5 سال آینده خود را تشریح کرده است . بر اساس گفته های آقای Lu Weibing ، شیائومی قصد دارد در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی جایگاه دوم را از اپل بگیرد .

اما این تنها یک هدف پیش پا افتاده میباشد و اینطور که گفته میشود ، شیائومی در نظر دارد بین 3 تا 5 سال آینده ، جایگاه سامسونگ که همیشه در رتبه اول قرار داشته را از چنگ غول کره ای بیرون بیاورد ! بر اساس آخرین آماری که مؤسسه معتبر Canalys منتشر کرده است ، هم اکنون سامسونگ با فروش 76.5 میلیون گوشی در جایگاه اول ، اپل با فروش 52.4 میلیون گوشی در جایگاه دوم و شیائومی با فروش 49 میلیون گوشی در جایگاه سوم قرار دارند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا