پوکوشیائومی

با دریافت مجوزهای لازم ، برخی از مشخصات حیاتی POCO X3 GT لو رفت .

اگر با ما همراه بوده باشید ، قطعاً میدانید از ابتدای ماه جاری میلادی شایعه وجود گوشی هوشمندی با نام POCO X3 GT به بیرون درز پیدا کرده بود . این موضوع ابتدا از کدهای دوربین MIUI فهمیده شد و اکنون با دریافت برخی مجوزهای لازم برای معرفی ، به نظر میرسد فاصله زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند نداریم و باید منتظر دیدار رسمی با آن باشیم .

در واقع ساعاتی پیش گوشی هوشمندی با اسم رمز “21061110AG” موفق به دریافت مجوز از سازمانهای TKDN ، SDPII و SGS شد . پیش از این گفتیم اسم رمز “21061110AG” متعلق به گوشی POCO X3 GT میباشد و با توجه به شباهت های بی اندازه ، باید منتظر نسخه ای ریبرند شده از گوشی Redmi Note 10 Pro 5G برای بازارهای جهانی باشیم .

پیش بینی میشود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزلوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپست قدرتمند Dimensity 1100 ، حدأکثر حافظه رم 8 گیگابایتی ، حدأکثر حافظه داخلی 256 گیگابایتی ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 67 واتی مجهز شود . گفتنی است احتمالاً گوشی POCO F3 GT که نسخه ریبرند شده Redmi K40 Gaming Edition میباشد به همراه این گوشی یا پس از آن رسماً برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا