شیائومیگجت های هوشمند

نزدیک به معرفی : با ساعت Xiaomi Watch Color 3 بیشتر آشنا شوید .

به نظر میرسد که شیائومی سال سختی را در زمینه گجت های پوشیدنی برای خود ترسیم کرده است ؛ چون پس از معرفی سری ساعت های Amazfit Bip 3 ، ساعت Amazfit GTS 4 Mini و در راه بودن پرچمداران سری GT4 ( ساعت های Amazfit GTS 4 و Amazfit GTR 4 ) ؛ ساعت Xiaomi Watch Color 3 نیز در راه است . تازه این در حالی است که اگر شیائومی بند 7 و شیائومی بند 7 پرو را وارد حیطه ساعت ها نکنیم !

همانطور که میدانید شیائومی 2 سالی است که به صورت اختصاصی نیز دست به تولید ساعت میزند . علاوه بر ساعت های سری امزفیت ، هایلو ، میبرو و … ، شیائومی ساعت هایی اختصاصی را نیز در کارخانه های خود به تولید میرساند ، که مستقیماً تحت برند Xiaomi توسعه می یابند . البته همانطور که مستحضر هستید ، 2 زیرمجموعه اصلی شیائومی ( ردمی و پوکو ) نیز برای خود ساعت و دستبندهای هوشمند اختصاصی دارند .

برخلاف ساعت مربعی شکل اختصاصی شیائومی که آخرین بار 3 سال پیش معرفی شد ، تا به امروز 2 نسل از ساعت های دایره ای شیائومی با نام Xiaomi Watch Color معرفی و عرضه شده اند . حال با دریافت مجوزهای 3C و TENAA ، به نظر میرسد که نسل سوم این ساعت نیز در راه است . این ساعت هوشمند فعلاً با شماره مدل “M2134W1” شناخته میشود و بر اساس شایعات ، رقیبی برای ساعت های Galaxy Watch 5 سامسونگ محسوب خواهد شد .

منبع موثقی گزارش کرده است که شیائومی فعلاً قصد ندارد پشتیبانی از eSIM را به ساعت های اختصاصی خود بیاورد ؛ اما به ظاهر باید منتظر ساعت هوشمندی با GPS داخلی ، باتری بزرگتر و شاید صفحه نمایشی بزرگتر ( نسبت به نسل قبل ) باشیم . در واقع Xiaomi Watch Color 2 به باتری 470 میلی آمپر/ساعتی مجهز بود ، که با یکبار شارژ تا 12 روز کاربر را همراهی میکرد . سایز صفحه ساعت مذکور نیز 1.43 اینچی بود ؛ که حال بر اساس گزارش ها باید منتظر ساعت هوشمندی با باتری و صفحه نمایش بزرگتر باشیم .
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا