اخبار ویژهشیائومی

تصحیح یک اشتباه : شارژ سریع 200 واتی شیائومی از استانداردهای بین المللی هم بالاتر است !

اگر با ما همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که شیائومی در خلال جلسه پرسش و پاسخی آنلاین ، به برخی از سوالات کاربران پیرامون فناوری شارژ فوق سریع 200 واتی سیمی و 120 واتی بیسیم پاسخ هایی داده است . ما در خبری که دیروز منتشر کردیم ، ایدئولوژی شیائومی درباره فناوری شارژ گوشی های آینده را با شما به اشتراک گذاشتیم .

حال در این خبر ، همانطور که در تیتر خواندید ، میخواهیم به یک اشتباه و تصور بسیار غلط که برخی از رسانه های فارسی زبان برای کاربران ایجاد کردند پاسخ بدهیم . در خلال جلسه پرسش و پاسخ چند روز پیش ، کاربران زیادی جویای عمر مفید و سلامت باتری گوشی هایی که به فناوری شارژ 200 واتی مجهز خواهند گشت شدند و مهندسین شیائومی نیز به این ابهامات پاسخ هایی کارشناسانه دادند .

متأسفانه برخی از سایت های بزرگ خبری ایران که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند ، با ایجاد تیترهایی زرد ، قصد تخریب فناوری خارق العاده شیائومی را داشتند . من باب مثال ، در تیر برخی از این خبرها اعلام شده است “عمر باتری گوشی های با فناوری شارژ 200 واتی پس از مدتی با افت 20 درصدی مواجه خواهد شد” ، که این موضوع نیازمند بررسی دقیق در آینده میباشد ، اما بد نیست به این تیتر زرد یک اصلاحیه بزنیم .

شیائومی اشاره میکند « در گوشی هایی با فناوری شارژ سیمی 200 واتی ، پس از 800 بار شارژ گوشی هوشمند ، عمر مفید باتری گوشی به 80 درصد خواهد رسید » . شیائومی در ادامه اشاره میکند عمر باتری گوشی های هوشمند موجود در بازار ، پس از این بازه شارژ ، بر روی 60 درصد است ؛ اما فناوری شارژ 200 واتی علاوه بر سرعت بسیار بالای شارژ ، از استانداردهای جهانی نیز 20 درصد بالاتر میباشد .

همچنین ، در پاسخ به سوال برخی از کاربران پیرامون امن بودن این فناوری ، شیائومی اطمینان داده است که فناوری شارژ 200 واتی هیچگونه خطری را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد و با بیش از 40 پارامتر امنیتی ، یکی از امن ترین فناوری های دنیا محسوب میشود . شیائومی در ادامه اشاره کرده است سالها پیرامون این قضیه تحقیق کرده است و این فناوری یک روزه به دست نیامده است ، پس نیاز نیست کاربران به هیچ عنوان نگران باشند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا