شیائومیمی

خبر بسیار بد برای طرفداران Mi Mix 4 در بازارهای جهانی !

شیائومی در نظر دارد پس از انتظاری طولانی ، چند روز دیگر پرده از Mi Mix 4 افسانه ای بردارد . همانطور که میدانید ، گوشی های سری Mi و Redmi ابتدا در کشور چین معرفی میشوند و پس از چندی ، در بازارهای جهانی نیز معرفی و در دسترس کاربران قرار میگیرند . اما بسیار پیش آمده است که محصولی مخصوص بازار چین باقی مانده است ؛ که مثال های آن بسیار زیاد است .

حال بر اساسص صحبت های یکی از مدیران ارشد بخش تولید شیائومی ، به نظر غول چینی دنیای تکنولوژی در نظر ندارد Mi Mix 4 را برای بازارهای جهانی عرضه کند و احتمالاً این گوشی مخصوص بازار چین باقی بماند . این موضوع بسیار جای ناراحتی دارد ، چون شیائومی پیش از این گوشی Mi Mix Fold را نیز برای بازارهای جهانی معرفی نکرده بود و تا این لحظه اولین گوشی تاشدنی شیائومی مخصوص بازار چین باقی مانده است .

دلیل این موضوع میتواند به فناوری های خاصی برگردد که شیائومی در نظر دارد آنها را در Mi Mix 4 به کار بگیرد . من باب مثال شاید شیائومی در نظر دارد سلفی پنهان زیر صفحه نمایش را برای اولین بار با سری Mi 12 وارد بازارهای جهانی کند و به این ترتیب ، Mi Mix 4 که مجهز به این فناوری شده است ، احتمالاً در بازارهای جهانی حضور پیدا نخواهد کرد . نظر شما درباره این موضوع چیست ؟ آیا در صورت معرفی نشدن این گوشی برای بازارهای جهانی ، نسخه چین آنرا خریداری خواهید کرد ؟

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا