ردمیشیائومی

شیائومی برای ارزان ترین گوشی گیمینگ دنیا تخفیف ویژه ای در نظر گرفت !

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی در زمینه گوشی های گیمینگ یکی از قدرتمندترین و خوش نام ترین کمپانی های دنیاست . غول چینی دنیای تکنولوژی چند ماه پیش اولین گوشی گیمینگ خود را خارج از خانواده بلک شارک معرفی کرد ، که لقب ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا را به خود گرفت . حال ، به دلیل استقبال بینظیر کاربران ، شیائومی برای Redmi K40 Gaming Edition باز هم تخفیف ویژه ای قائل شده است .

البته شیائومی با آنالیز دقیق بازار ، به این نتیجه رسیده است که نسخه های با رم 12 گیگابایتی Redmi K40 Gaming Edition بیشترین تقاضا را دارد ، به همین دلیل 2 نسخه با رم 12 گیگابایتی هم اکنون با تخفیف های 15 و 31 دلاری در دسترس علاقه مندان قرار دارد . به این ترتیب ، هم اکنون نسخه با حافظه رم 12 گیگابایتی و داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 2.299 یوآن یا 360 دلار و نسخه با حافظه رم 12 گیگابایتی و داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 2.499 یوآن یا 390 دلار در دسترس علاقه مندان قرار دارد .

داستان اولین گوشی گیمینگ ردمی بسیار جالب است . شیائومی با این گوشی توانست در عرض 1 دقیقه بیش از 100.000 نسخه را به فروش برساند ، که در تاریخ زیرمجموعه ردمی ماندگار است . این گوشی در حال حاضر یکی از محبوب ترین گوشی های دنیاست و چشم بسیاری از کاربران دنبال این محصول میباشد . شیائومی در نظر دارد به زودی نسخه جهانی این گوشی را با نام POCO F3 GT روانه بازارهای جهانی کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا