شیائومیردمی

رسمی: تاریخ معرفی Redmi 11 Prime 5G توسط شیائومی مشخص شد + مشخصات.

مدتی است شایعات زیادی درباره معرفی نسخه جدیدی از گوشی میانرده ردمی به گوش می‌رسد و شیائومی دقایقی پیش رسماً تاریخ معرفی گوشی Redmi 11 Prime 5G را اعلام کرد. بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده، این محصول در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) برای بازار کشور هند معرفی خواهد شد. جالب اینجاست که هم اکنون یک میکروسایت برای این گوشی هوشمند ایجاد شده است، که حاوی برخی اطلاعات می‌باشد.

در این صفحه پیش از معرفی تأیید شده است که محصول مذکور پس از عرضه به صورت گسترده در عمده فروشی آمازون قابل دسترس می‌باشد. این گوشی ادامه دهنده راه Redmi 10 Prime می‌باشد، که سال گذشته با استقبال بینظیر کاربران مواجه شده بود. همانطور که اشاره شد، در وبسایت کوچک راه اندازی شده اطلاعاتی چند درباره محصول پیشِ رو به دست آمده است. من باب مثال شاهد جملاتی همچون صفحه نمایش عالی، دوربین عالی، طراحی عالی، سخت افزار عالی، باتری عالی و قابلیت های ارتباطی عالی هستیم.

بر اساس تصویر منتشر شده در صفحه مورد بحث، متوجه می‌شویم که گوشی مذکور به سلفی قطره ای و دوربین اصلی 2 گانه با ظاهر مستطیلی مجهز می‌باشد. در قسمت پشت این گوشی سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ پس باید منتظر حضور آن در دکمه پاور باشیم. رنگ سبز نعنایی این گوشی نیز در تصاویر قابل مشاهده است. همچنین تأیید شده است که این محصول به چیپست Dimensity 700، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شبکه های کاری نسل 5 خواهد شد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا