شیائومیمی

با انتشار تصویر جعبه Mi Pad 5 ، ظاهر گوشی Mi Mix 4 و کلی اطلاعات جدید هم لو رفت !

در حال حاضر در حال سپری کردن آخرین لحظات پیش از معرفی رسمی گوشی Mi Mix 4 و تبلت های سری Mi Pad 5 هستیم و هر لحظه ممکن است تصویر یا اطلاعاتی واقعی از این محصولات به بیرون درز پیدا کند . اول میرویم سراغ بزرگتر . در تصویری که دقایقی پیش از محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شیائومی به دست ما رسیده است ، اولین دیدار با Mi Mix 4 رقم میخورد .

پیش از این گفته میشد طراحی قسمت پشت این گوشی شبیه به Mi 11 Ultra میباشد و اکنون این موضوع تا حدود زیادی صحت پیدا کرده است . همانطور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد ، این گوشی به سیستم دوربینی 3 گانه در قسمت پشت با حالتی مربعی شکل برخوردار است . در این گوشی برخلاف Mi 11 Ultra خبری از نمایشگر ثانویه نیست ، اما سلفی زیر صفحه نمایش و گوشه های خمیده باز تأیید شده است .

همچنین ، بد نیست اشاره کنیم گوشی Mi Mix 4 پیش از معرفی رسمی برای خرید در خره فروشی های آنلاین بزرگی چون JD ، Mi Mall و Tmall برای رزرو پیش خرید موجود شده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده ، تا کنون موفق به بیش از 230.000 رزرو شده است ! این آمار رزرو برای یک گوشی که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است خیره کننده و نشان از فروش انقلابی Mi Mix 4 دارد …

در جدیدترین تیزر منتشر شده توسط شیائومی نیز اطلاعات جدیدی از Mi Mix 4 لو رفته است . پیش بینی میشود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن +FHD ، سرعت لمس 480 هرتز ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، رنگ های 10 بیتی و گوریلاگلس نسل 7 یا همان ویکتوس مجهز شود . پیش از این درباره باتری ، چیپست ، سرعت شارژ ، حافظه داخلی و رم صحبت کردیم .

پس میرویم سراغ بخش دوربین . گفته میشود این گوشی به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . در قسمت پشت نیز گفته میشود این محصول به سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی با لنز عریض ( 108 ساخت سامسونگ – HMX ) با لرزشیر اپتیکال ، سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز 120 درجه ای FOV فوق عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی پرویسکوپی با لنز تله فوتو ، زوم 5 برابری اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد .

سایر مشخصات این گوشی نیز شامل پشتیبانی از 2 سیمکارت به صورت همزمان نسل 5 ، وایفای 6E ، فناوری مکان یاب پیشرفته A-GPS ، پورت USB نوع C ، بلندگوی استریوی قدرتمند که توسط هارمن کاردن شخصی سازی شده است ، صدای غنی Hi-Res ، موتور ویبره حرفه ای ، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 ، ابعادی معادل 8.02×73.35×162.65 ، وزنی 225 گرمی و بدنه ای از جنس سرامیک در رنگ های خاکستری ، سفید و مشکی میباشد .


و اما میرویم سراغ تبلت های سری Mi Pad 5 . شیائومی با انتشار تیزری رسمی از جعبه تبلت های سری Mi Pad 5 ، ورود مجدد خود را به بازار پر تب و تاب تبلت ها اعلام میکند . قطر جعبه Mi Pad 5 بسیار کم است و به نوعی شاید تأیید کند که شیائومی همچون پرچمدارانش ، ممکن است دست به حذف شارژر از آن بزند . اما اگر توجه کنید ، در پَسِ جعبه سفید تبلت Mi Pad 5 یک جعبه مشکی رنگ وجود دارد ، که قسمت مقابل آن پوشانده شده است .

زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، یک منبع ناشناس با انتشار تصویری اذعان کرد جعبه مشکی رنگ مربوط به نسخه Pro تبلت های سری Mi Pad 5 میباشد ، که از قضای روزگار به فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos نیز مجهز خواهد شد . با توجه به این اطلاعات ، پیش بینی میشود Mi Pad 5 Pro یک تبلت رده بالا یا پرچمدار باشد ، که به جدیدترین ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مجهز خواهد شد .

همچنین ، علاوه بر اینکه شیائومی ظهر دیروز با انتشار تیزری تأیید کرده بود سری تبلت های Mi Pad 5 با کیف مخصوصی که به کیبورد مجهز میباشد معرفی خواهند شد ، تصویری زنده از این کیف نیز به بیرون درز پیدا کرده است . همانطور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد ، شکل دوربین Mi Pad های 5 مربعی همچون سری Mi 11 خواهد بود ، اما شواهد میگویند به سیستم دوربینی 2 گانه مجهز خواهد شد .

و اما خبر آخر اینکه ، سرانجام یکی از 3 مدل تبلت های سری Mi Pad 5 با اسم درون سازمانی M2105K81AC در بنچمارک GeekBench ظاهر شد . یکی از این 3 نسخه همانطور که پیش بینی میشد به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد . در مشخصات این تبلت مجهز شدن آن به اندروید 11 و 6 گیگابایت حافظه رم نیز تأیید شده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا