بلک شارکشیائومی

شوک رسانه ای : سری گوشی های بلک شارک 5 به زودی معرفی میشوند !

شیائومی در نیمه اول سال 2021 دست به معرفی سری گوشی های بلک شارک 4 زد ، که شامل 2 گوشی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو میباشد . حال پس از گذشت تقریباً 4 ماه از معرفی این محصولات ، گفته میشود که سری گوشی های بلک شارک 5 به زودی معرفی خواهند شد ! در واقع این خبر توسط یکی از منابع بسیار معتبر و موثق به دست ما رسیده است و بعید به نظر میرسد شکی در آن باشد .

این منبع خبری اشاره میکند گوشی/گوشی های مذکور با اسم درون سازمانی KTUS-A0 شناخته میشود و نام تجاری BlackShark 5 برای آن تأیید شده است . وی در ادامه اشاره کرده است که این گوشی به چیپست اسنپدراگون +888 و شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد شد . اینطور که به نظر میرسد ، نباید انتظار تغییرات انقلابی را در سری جدید داشته باشیم و این معارفه ، به نظر تغییرات کوچکی با خود به همراه خواهد داشت .

برای یادآوری باید بگوییم گوشی های سری بلک شارک 4 به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل Super AMOLED ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 144 هرتز ، سرعت لمس 720 هرتز ، بازوهای بیرون جهنده مغناطیسی ( که در گوشی Redmi K40 Gaming و نسخه جهانی آن ، POCO F3 GT هم به کار گرفته شد ) ، رم های نسل 5 ، حافظه فوق سریع UFS 3.1 ، موتور ویبره حرفه ای ، سیستم خنک کننده مایع ، جک 3.5 میلی متری صدا ، بلندگوی بسیار قدرتمند ، 2 پورت USB نوع C ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی ، رابط کاربری JOYUI ( بر اساس MIUI 12.5 ) و اندروید 11 مجهز هستند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا