پوکوشیائومی

رسمی : تاریخ معرفی گوشی POCO C40 برای بازارهای جهانی مشخص شد .

تا به اینجای کار ، شیائومی گوشی های زیادی را از خانواده POCO برای بازارهای جهانی معرفی کرده است ؛ اما برخلاف سنت قبل ، به دلیل ارتقای سخت افزاری سری گوشی های جدید ، محصولاتی که تا به اینجای کار عرضه شده اند به درد کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی میگردند نمیخورد . خبر خوش اینکه پس از گذشت 6 ماه از سال 2022 ، سرانجام شیائومی قصد دارد اولین گوشی فوق اقتصادی از زیرمجموعه پوکو را معرفی کند .

دقایقی پیش شیائومی با انتشار تیزری ، تأیید کرد گوشی POCO C40 به عنوان اقتصادی ترین محصول زیرمجموعه پوکو در تاریخ 16 ژوئن ( 26 خرداد ) رسماً معرفی خواهد شد . در اولین تیزر منتشر شده از این گوشی ، شیائومی تأیید میکند که POCO C40 از طراحی منحصر به فرد خود بهره میبرد و اولین رنگی که برای این گوشی تا به این لحظه تأیید شده ، زرد پوکویی است ( که البته انتظار آن میرفت ) .

این بدان معناست که گوشی C40 از همان طراحی مستطیلی ماژول دوربین سایر گوشی های پوکو تا به این لحظه بهره خواهد برد . همچنین ، شیائومی در تیزرهایی دیگر اشاره میکند که این گوشی به باتری غول پیکر 6.000 میلی آمپر/ساعتی مجهز خواهد شد و در بین تمام گوشی های پوکو تا به امروز ، بزرگترین صفحه نمایش ( 6.71 اینچی ) را خواهد داشت . اگر منتظر این محصول هستید ، حتماً در طی روزهای آتی با شیائومی پارس همراه باشید ، چون قطعاً خبرهای رسمی بیشتری از این گوشی خواهیم شنید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا