شیائومیمی

گزارش اختصاصی : یکی از ویژگی های بسیار مهم پرچمداران آینده سری Mi برملا شد .

چندی پیش گوشی iQOO 8 Pro به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش خارق العاده E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ معرفی شد و تحسین همگان را برانگیخت . حال ، یک منبع موثق اطلاعاتی را به دست ما رسانده است که اشاره میکند شیائومی به عنوان دومین کمپانی دنیا که همکاری دیرینه ای با سامسونگ دارد در حال تست این پنل برای محصولات رده بالای خود میباشد .

منبع خبری ما اشاره میکند شیائومی مدتی است در حال آزمایش جدیدترین پنل سامسونگ برای محصولات خود میباشد و به مدد پشتکار دانشمندان خود ، سعی دارد حفره دوربین سلفی را در این پنل بسیار کوچک کرده و نرخ نوسازی پویا را به مدد فناوری LTPO به صفحات نمایش گوشی های آینده خود بیاورد . البته وی هیچگونه سرنخی از اینکه حفره سلفی در این گوشی ها چه اندازه ای خواهد داشت نمیدهد .

برای اطلاعات شما باید بگوییم گوشی های سری Redmi K40 مجهز به کوچک ترین حفره سلفی در دنیا با قطری 2.98 میلی متری هستند . بنابر این ، باید منتظر حفره ای کوچک تر در پنل های E5 شیائومی باشیم . از آنجایی که این صفحه نمایش بسیار گران قیمت بوده و صرفاً برای محصولات بسیار خاص در رده پرچمدار مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، قاعدتاً باید شاهد استفاده از آن در سری گوشی های Mi 12 باشیم . به این ترتیب ، گوشی های سری Mi 12 احتمالاً اولین محصولات دنیا با چیپست اسنپدراگون 898 و اولین گوشی های شیائومی با پنل خارق العاده E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ خواهند بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا