بروزرسانی های نرم افزاریبلک شارکشیائومی

گزارش : گوشی های BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro در راه هستند .

گوشی های سری BlackShark یکی از معروف ترین های دنیا در زمینه گیمینگ هستند . طبق سنت هر ساله ، شیائومی اوایل سال جاری میلادی گوشی های BlackShark 4 و BlackShark 4 Pro را معرفی کرد . بر اساس گزارشات قبلی ، شیائومی در نظر داشت گوشی های سری بلک شارک 5 را زودتر از موعد معرفی کند ، اما اکنون گزارشات جدیدی مبنی بر معرفی سری گوشی های بلک شارک 4S به گوش میرسد .

این گزارش از سوی یک بازی ( Honor of Kings ) که محبوبیت بالایی در بین کاربران گوشی های اندرویدی و iOS دارد به دست ما رسیده است . همچون بسیاری از بازی های امروزی آنلاین ، این بازی نیز از نرخ فریم بالا بر روی گوشی های خاصی پشتیبانی میکند . معمولاً هر از چند گاهی صفحه دستگاههای پشتیبانی شده توسط کمپانی توسعه دهنده این بازی با گوشی های جدید بروزرسانی میشود .

حال یکی از درزدهندگان مشهور دنیای فناوری که به کمپانی شیائومی نزدیک میباشد ، با انتشار تصویری از صفحه گوشی های جدید پشتیبانی شده Honor of Kings ، تأیید کرد گوشی های سری بلک شارک 4S در راه هستند . پیش از این گفته شده بود گوشی های بلک شارک 5 با چیپست اسنپدراگون +888 و شارژ 120 واتی عرضه خواهد شد ، اما اکنون با این گزارش به نظر میرسد برنامه های شیائومی تغییر پیدا کرده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا