شیائومیگجت های هوشمند

رسمی : شیائومی تاریخ معرفی ساعت های هوشمند GTR 3 و GTS 3 را برملا کرد !

لاین محصولات Amazfit همیشه در صدر توجهات قرار داشتند و دلیل این موضوع ، کیفیت بینظیر آنها در برابر قیمت رقابتی است . شیائومی سال گذشته ساعت های GTR 2 و GTS 2 را به عنوان پرچمداران ساعت های هوشمند سری Amazfit معرفی کرد و حال پس از گذشت تقریباً یک سال ، غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد سومین نسل از این ساعت ها را با نام GTR 3 و GTS 3 معرفی کند .

بر اساس اعلام رسمی شیائومی ، این محصولات در تاریخ 12 اکتبر ( 20 مهر )  معرفی خواهند شد . هر چند شیائومی هیچ صحبتی درباره ویژگی های این ساعت ها نکرده است ، اما برخی مشخصات این محصولات هم اکنون به بیرون درز پیدا کرده اند . من باب مثال ، ساعت GTR 3 چندی پیش در دیتابیس تنظیم مقررات برزیل با اسم رمز “A2035” رؤیت شده بود ، که از همان شکل دایره ای و 2 دکمه فیزیکی در سمت راست بهره میبرد .

همچون ساعت های هوشمند امروزی ، این محصولات قطعاً به سنسورهای ضربان سنج قلب و میزان اکسیژن خون مجهز خواهند شد ، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شیائومی در نسل جدید این ساعت ها از سنسور سنجش فشار خون نیز بهره خواهد گرفت یا خیر . همچنین ، ادعا شده است که GTR 3 از مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری و باتری 440 میلی آمپر/ساعتی بهره میبرد ، که با یکبار شارژ به نظر تا 2 هفته دوام خواهد آورد .

تا به اینجای کار داشتیم درباره نسخه چین این ساعت ها صحبت میکردیم ! شیائومی در نظر دارد در روز 12 اکتبر ساعت های GTS 3 و GTR 3 را برای بازار چین معرفی کند ؛ اما زمانی که در حال نگارش این خبر بودیم ، شیائومی شعبه هند اعلام کرد روز 11 اکتبر ( 19 مهر ) ، طی مراسمی محصولات جدید خانواده Amazfit برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد . گمانه زنی های زیادی پیرامون ساعت های جدید امزفیت وجود دارد .

برخی اعتقاد دارند شیائومی این ساعت های هوشمند را با سیستم عامل اختصاصی Zepp که چندی پیش در ماه جولای معرفی شد عرضه خواهد کرد . پیشتر گفتیم که این سیستم عامل اختصاصی در واقع سبک ترین سیستم عامل دنیا برای گجت های پوشیدنی است و تنها 55 مگابایت حجم دارد ! نکته جالب اینجاست که این سیستم عامل تا 190 درصد بهبود در عمر باتری و پشتیبانی از نرم افزارهای ثالث تحت وب را به ساعت های هوشمند Amazfit میآورد ، که تا حدود بسیار زیادی پشتیبانی نکردن از برنامه های ثالث را پوشش میدهد .

در اواسط این خبر اشاره کردیم نسخه ای از این ساعت با اسم رمز “A2035” در دیتابیس تنظیم مقررات برزیل رؤیت شده بود . حال بد نیست بدانید نسخه ای دیگر از این ساعت هوشمند ( که احتمالاً نسخه چین میباشد ) با اسم رمز “A2040” در تاریخ 23 سپتامبر موفق به کسب تأییدیه های لازم از FCC شده بود و با توجه به شکل دایره ای ، تحت خانواده GTR خواهد بود .

اما چیزی که برای ما مهم است ، تصاویری رابط کاربری این نسخه در تأییدیه FCC میباشد ، که طراحی متفاوت منوها و برخی تنظیمات جدید را نشان میدهد . اگر به تصاویر دقت کنید ، ما زیر شاخه هایی در منوی اصلی با نام “Card Package” و “Calendar” را در کنار “Tools” داریم ، که کاملاً جدید هستند . همچنین ، منوی برنامه ها نیز به خوبی دیده میشود ، که اشاره به پشتیبانی این ساعت ها از برنامه های ثالث دارد . در بخش تنظیمات نیز گزینه ای جدید با نام “Bind New Phone” دیده میشود ، که یک ویژگی جدید برای اتصال همزمان ساعت به 2 یا چند گوشی میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا