شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیمی

نسخه جدید ساعت اختصاصی Color شیائومی معرفی شد .

سال گذشته شیائومی اولین ساعت هوشمند اختصاصی خود را با نام Mi Watch و ظاهری مربعی شکل معرفی کرد . پس از آن ، نسخه ای دایره ای شکل و مقرون به صرفه از این ساعت هوشمند با نام Mi Watch Color معرفی شد . ماه گذشته شیائومی نسخه جهانی این ساعت را با نام تجاری Mi Watch معرفی کرد و پس از یک هفته ، نسخه ای برای بازار هند با نام Revolve معرفی شد . حال امروز پس از گذشت یکسال از نسخه اصلی ، شیائومی نسخه ای ارتقا یافته را برای بازار کشور خانگی خود چین معرفی کرد .

این نسخه ارتقا یافته Mi Watch Color Sports Edition نام دارد و شیائومی برای آن قیمت رقابتی 699 یوآن یا 104 دلاری را در نظر گرفته است . البته کسانی که قصد خرید این ساعت را دارند ، اگر هم اکنون به سفارش بپردازند ، با تخفیفی ویژه همراه شده و میتوانند این نسخه را با قیمت 649 یوآن یا 97 دلار پیش خرید کنند . شیائومی میگوید عرضه این ساعت از روز 1 نوامبر 2020 میلادی ( 11 آبان 99 ) آغاز خواهد شد و کسانی که این ساعت را پیش خرید کرده اند ، در روز مذکور محصول خود را دریافت خواهند کرد .

اما تفاوت اساسی نسخه ارتقا یافته با نسخه اصلی چیست ؟ تنها تفاوت اساسی این نسخه ، مجهز شدن نسخه جدید به سنسور SPO2 یا همان سنسور سنجش میزان اکسیژن خون میباشد . همچنین ، نسخه ارتقا یافته این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.39 اینچی از نوع AMOLED با رزلوشن HD ، صفحه همیشه روشن ، بیش از 120 چهره ساعت ( واچ فیس ) اختصاصی و بیش از 117 حالت ورزشی و مربوط به سلامت مجهز میباشد .

اما علاوه بر سنسور SPO2 ، شیائومی در نسخه ارتقا یافته از سنسور ضربان سنج قلب پیشرفته تر ( با بازه وسیع تر برای سنجش ضربان قلب ) و تراشه مکان یابی ( GPS ) جدید بهره گرفته است . البته در کنار بلوتوث 5.0 ، نسخه جدید به تراشه NFC نیز مجهز میباشد . شیائومی در این ساعت هوشمند از یک باتری غول پیکر 420 میلی آمپر/ساعتی بهره گرفته است ، که به زعم این کمپانی با کاربرد سنگین تا 16 روز همراه کاربر خواهد بود . صفحه اصلی این ساعت در 3 رنگ مشکی ، آبی و سفید در دسترس است ، در حالی که دستبندهای آن در 6 رنگ ویژه ( سفید ، آبی ، مشکی ، زرد ، سبز و زرشکی ) برای علاقه مندان موجود خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا