بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

عجیب اما واقعی : نسخه پایدار اندروید 12 پیش از پیکسل های گوگل به دست 3 گوشی شیائومی رسید !

گوگل چند روز پیش رسماً نسخه پایدار Android 12 را معرفی کرد ، اما به جای اینکه این نسخه از اندورید اول به دست کاربران پیکسل برسد ، تحت پروژه متن باز اندروید (AOSP) منتشر شد . این موضوع غیرطبیعی است ، چون گوگل همیشه در ابتدای کار پس از عرضه نسخه های پایدار اندروید ، آنها را به دست گوشی های اختصاصی خود میرساند ، اما اینبار چنین حرکتی صورت نپذیرفت .

اما گویا عجایب این نسخه از اندروید تمامی ندارد ! شیائومی برخی از گوشی های نسخه چین را مدت هاست وارد پروژه بتای اندروید 12 کرده است ، اما تا به امروز خبری از این نسخه برای رام جهانی نبود . حال ، در دومین موضوع تعجب برانگیز درباره اندروید 12 ، غول چینی دنیای تکنولوژی به عنوان اولین کمپانی در دنیا ( حتی پیش از گوگل ) ، به جای اینکه نسخه پایدار را ابتدا به دست کاربران چینی برساند ، آنرا به دست چند گوشی گلوبال رسانده است !

به این ترتیب ، گوشی های Mi 11 ، Mi 11 Ultra و Mi 11i سه گوشی هوشمندی هستند که برای اولین بار در دنیا موفق به دریافت بروزرسانی پایدار اندروید 12 تنها 1 روز پس از انتشار شده اند ! این بروزرسانی برای گوشی Mi 11 Ultra با شماره ساخت V12.5.1.0.SKAMIXM ، برای گوشی Mi 11 با شماره ساخت V12.5.1.0.SKKMIXM و برای گوشی Mi 11i با شماره ساخت V12.5.1.0.SKBMIXM در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است .

هر چند این بروزرسانی تنها برای بخشی از کاربران که در پروژه هفته گذشته ثبت نام کرده اند در دسترس میباشد ، اما با اینحال شیائومی با انتشار بیانیه ای به کاربران دریافت کننده این بروزرسانی هشدار داده است که احتمالاً با مشکل داغ شدن گوشی و سازگار نبودن بسیاری از برنامه ها مواجه شوند ، چون اندروید 12 راه زیادی را تا رسیدن به تکامل پیشِ رو دارد .

بر اساس اطلاعات موجود ، گوشی های سری Mi 11 و Redmi K40 اولین گوشی هایی هستند که در رام چین موفق به دریافت این بروزرسانی خواهند شد . تیم توسعه دهنده این بروزرسانی در چین نیز ضمن تأیید مشکلات موجود که طبیعی هستند ، از کاربران خواست حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند ، چون هر دو کمپانی گوگل و شیائومی کارهای زیادی برای انجام دادن دارند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا