سایر برندهاکوآلکام

اولین بنچمارک اسنپدراگون 875 منتشر شد : دست نیافتنی و فراتر از انتظار !

همانطور که میدانید ، کوآلکام قصد دارد در مراسم Tech Summit خود که امسال به صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد ، پرده از چیپست های جدیدش بردارد . بر اساس اطلاعات دقیق ، چیپست پرچمدار غول نیمه هادی آمریکایی بر اساس فناوری 5 نانومتری بنا خواهد شد ، که پیش از این چیپست های A14 Bionic کمپانی اپل و Kirin 9000 کمپانی هوآوی بر اساس آن ساخته و در گوشی های سری آیفون 12 و Mate 40 مورد استفاده قرار گرفته اند .

حال ، برای اولین بار بنچمارکی از چیپست مورد انتظار اسنپدراگون 875 کوآلکام به بیرون درز پیدا کرده است ، که نشان از قدرت بی حد و اندازه آن دارد ! این بنچمارک توسط یکی از درزدهندگان دنیای فناوری در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است ، که در آن اسم رمز چیپست مذکور ( Lahaina ) و امتیاز بنچمارک آن به خوبی قابل مشاهده است . همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد ، چیپست اسنپدراگون 875 در اولین تست خود موفق به ثبت رکورد 847.868 شده است !

اگر این نتیجه تست درست باشد ، کوآلکام موفق به خلق یک شاهکار شده است ! برای مقایسه با نسل قبل ، بهتر است اشاره کنیم در حال حاضر قدرتمندترین گوشی دنیا با چیپست اسنپدراگون 865 موفق به ثبت رکورد 663.752 شده است . برای مقایسه با رقبا نیز باید اشاره کنیم چیپست A14 Bionic اپل موفق به ثبت رکورد 660.038 و چیپست Kirin 9000 هوآوی موفق به ثبت رکورد 721.462 شده است ، که بسیار عقب تر از این چیپست هستند .

علی ایحال باید کمی بیشتر صبر کنیم و منتظر نتایج تست های بعدی باشیم . البته در خاطر داشته باشید که تست های انجام شده پیش از معرفی بر اساس نسخه های آزمایشی چیپست و در محیط آزمایشگاهی انجام میشوند و قطعاً در دنیای واقعی ، ما نتایج بهتری را خواهیم دید . خالی از لطف نیست اگر اشاره کنیم شیائومی به عنوان اولین تولید کننده گوشی هوشمند چینی در دنیا از چیپست اسنپدراگون 875 در پرچمدار آینده خود بهره خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا