شیائومیمی

اولین تصاویر واقعی از Xiaomi 12 و اطلاعاتی درباره Xiaomi 12 Lite به بیرون درز پیدا کرد .

هر چه به پایان سال جاری میلادی نزدیک میشویم ، اطلاعات و حتی تصاویر زیادی از گوشی های مورد انتظار Xiaomi 12 به بیرون درز پیدا خواهد کرد . مدتی است شایعات و اخبار زیادی درباره گوشی اصلی این خانواده به گوش میرسد . حال یکی از منابع خبری ما با انتشار تصاویری که در زیر مشاهده خواهید کرد ، ادعا میکند که این گوشی Xiaomi 12 است .

این تصاویر در مترو به ثبت رسیده اند و همانطور که میتوانید مشاهده کنید ، به صورت کاملاً محافظت شده و محرمانه مراحل تست خود را میگذارند . پیش از این شایعه شده بود گوشی های سری Xiaomi 12 از سلفی حفره ای بسیار کوچکتری بهره میبرند و علاوه بر داشتن خمیدگی کوچکی در 2 طرف ، نرخ بدنه به صفحه نمایش بالایی را در بین تمامی گوشی های شیائومی ارائه خواهند داد .

پیش بینی میشود نسخه استاندارد این سری همچون سال قبل در واپسین روزهای سال 2021 میلادی برای بازار کشور چین معرفی شود و با توجه به توقف فروش Mi 11 Ultra در کشورهایی مانند هند ، معرفی آن در ابتدای سال 2022 میلادی برای بازارهای جهانی نیز اتفاق بیفتد . گفته میشود این گوشی به چیپست اسنپدراگون 898 ، حافظه رم 12 گیگابایتی از نوع LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS3.1 ، شارژ سیمی 120 واتی و بیسیم 50 واتی مجهز خواهد شد .

اما در اطلاعاتی کاملاً جدید که از کدهای MIUI استخراج شده است ، به نظر میرسد با 2 گوشی در سری Xiaomi 12 Lite مواجه خواهیم بود . اسم رمز این محصولات Zijin و Taoyao میباشد . در حال حاضر گوشی Zijin به صورت اختصاری L9 و Taoyao به صورت اختصاری L9B خوانده میشوند . گفته میشود هر دو دستگاه به صفحه نمایشی +FHD با نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپست SM7325 کوآلکام و دوربین اصلی 3 گانه مجهز خواهند شد .

البته بد نیست اشاره کنیم که بر اساس اطلاعات به دست رسیده ، گویا شیائومی در این گوشی ها از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره خواهد گرفت . منبع خبری ما میگوید هر چند هر 2 گوشی به آرایشی یکسان و دوربین اصلی 3 گانه مجهز هستند ، اما سنسور سوم دوربین گوشی Zijin تله فوتو بوده ، در حالی که سنسور سوم گوشی Taoyao ماکرو میباشد . دو سنسور اصلی و فوق عریض که یکسان هستند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا