ردمیمی

اطلاعاتی درباره 12 گوشی شیائومی با چیپست های معرفی نشده کوآلکام و مدیاتک منتشر شد .

شیائومی بر طبق سنت سال های گذشته ، سال 2021 میلادی را با معرفی سری گوشی های پرچمدار Xiaomi 12 به پایان رساند و اولین محصول این کمپانی در ابتدای سال 2022 ، همین گوشی ها بودند ، که به چیپست اسنپداراگون 8 نسل 1 ، صفحه نمایش AMOLED LTPO 2.0 و دوربین 3 گانه ای پرچمدار مجهز شده اند . حال 11 ماه از سال 2022 باقی مانده است و بر اساس اطلاعات موجود ، شیائومی قصد دارد گوشی های زیادی را در سال جاری میلادی معرفی و عرضه کند . بر اساس لیستی که یکی از منابع نزدیک به شیائومی در اختیار ما قرار داده است ، غول چینی دنیای تکنولوژی در حال حاضر 12 گوشی را در دست توسعه دارد .

4 گوشی اول این لیست ( Matisse ، Rubens ، Munch و Fog ) به نظر گوشی های سری Redmi K50 ( احتمالاً با نام های Redmi K50 Pro Plus ، Redmi K50 Pro ، Redmi K50 و Redmi K50 Gaming Edition ) هستند . تا به اینجای کار میدانیم 2 نمونه از این گوشی ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و دایمنسیتی 9000 مجهز خواهند شد ؛ اما 2 مدل دیگر به اسنپدراگون 870 و دایمنسیتی 8000 مجهر میشوند .

دو مدل بعدی در این لیست که اسم درون سازمانی Thor و Loki برای آنها در نظر گرفته شده است ، گفته میشود از سری پرچمداران شیائومی هستند و تمرکز آنها بر روی دوربین خواهد بود . منبع خبری ما میگوید هر 2 گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد و سنسور دوربین آنها پرچمدار میباشد .

و میرسیم به 6 مدل پایانی ، که با اسم های درون سازمانی Taoyao ، Zijin ، Zizhan ، Thunder ، Light و Opal شناخته میشوند . گفته میشود 2 نمونه از این گوشی ها تاشونده ( احتمالا Fold 2 و Mix Flip ) و 4 نمونه دیگر مربوط به خانواده Redmi Note 12 هستند . منبع خبری ما اعلام میکند برخی از این گوشی ها ( تاشونده ها ) به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد ، اما 4 مدل دیگر ( سری گوشی های Redmi Note 12 ) به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهند شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا