ردمیشیائومی

برنامه عوض شد : دیگر خبری از Redmi K40S نیست ؛ زودتر از موعد منتظر Redmi K50 باشید !

سال گذشته شیائومی گوشی Redmi K30S را به عنوان نسخه چین گوشی محبوب Mi 10T معرفی کرده بود . در ماه سپتامبر امسال ، شیائومی پرده از گوشی های سری Xiaomi 11T برای بازارهای جهانی برداشت . پس از معرفی این گوشی ها ، خبرهایی درباره معرفی حدأقل یکی از آنها در بازار کشور چین با نام Redmi K40S به گوش رسید ؛ اما اکنون به نظر میرسد برنامه شیائومی عوض شده است .

در واقع حتی نزدیک ترین منابع به شیائومی نیز تا به امروز هیچ اثری از Redmi K40S ندیده اند و برخی از منابع معتبر اعلام میکنند غول چینی دنیای تکنولوژی از خیر این گوشی خواهد گذشت و به جای آن Redmi K50 را زودتر معرفی خواهد کرد . بنابر اطلاعات موجود ، شیائومی تمام قدرت خود را برای معرفی اولین گوشی سری Redmi K50 و پرچمداران سری Xiaomi 12 به کار گرفته است تا شاهد محصولات قدرتمندی باشیم .

در کنار این موضوع ، خبری به دست ما رسیده است که نشان میدهد شیائومی پس از 2 نسل سراغ اثر انگشت زیر صفحه نمایش در سری جدید K خواهد رفت . شیائومی در اولین نسل از گوشی های سری K ( گوشی های K20 ) از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره گرفته بود ، اما از سری Redmi K30 شاهد حذف سنسور اثر انگشت زیر صفحه و انتقال آن به بدنه کناری بودیم .

هر چند هنوز تکنولوژی اثر انگشت زیر صفحه نمایش راه زیادی تا تکامل دارد و از طرفی هزینه های سنگینی بر روی قیمت نهایی محصول بار خواهد کرد ، اما به دلیل اینکه سری K همیشه برای شیائومی از اهمیت زیادی برخوردار بود ، به نظر میرسد که شیائومی را وادار به این تصمیم کرده است . پیش بینی میشود این سری گوشی ها به صفحه نمایشی 120 هرتزی مجهز شوند و شاهد استفاده از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 898 ، شارژ 120 واتی و دوربین 108 مگاپیکسلی در نسخه های Pro و +Pro باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا