بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

فوری : بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای 6 گوشی شیائومی کنسل شد !

شیائومی تا به امروز MIUI 12.5 Enhanced را برای بسیاری از گوشی های هوشمند خود عرضه کرده است و همین چند وقت روز پیش بود که اعلام کردیم سومین فاز از گوشی های شیائومی به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد . حال ساعاتی پیش شیائومی در جهت خلاف عمل کرده است و به جای اینکه لیست گوشی های جدید دریافت کننده این بروزرسانی را منتشر کند ، گوشی هایی که این بروزرسانی را تجربه نخواهند کرد لیست کرده است .

بر اساس اطلاعات موجود ، 6 گوشی شیائومی که همه جزو خانواده Redmi هستند ، واجد شرایط دریافت این بروزرسانی نیستند . البته همراه این لیست شیائومی اعلام کرد عمر پشتیبانی نرم افزاری گوشی Mi A3 هم به پایان رسیده است ، که جای تعجب ندارد ؛ چون این گوشی سال ها پیش تحت پروژه اندروید One عرضه شده بود و به دلیل عدم انتشار بروزرسانی جدید توسط گوگل برای گوشی های همرده اش ، دیگر واجد شرایط دریافت اندروید 12 نیست .

لیست گوشی هایی که MIUI 12.5 Enhanced را دریافت نمیکنند :

Redmi Note 7 Pro –
Redmi Note 7S –
Redmi Note 7 –
Redmi Y3 –
Redmi 7 –
Redmi 7A –

این اولین باری نیست که شیائومی دست به کنسل کردن بروزرسانی جدیدی برای گوشی های خود زده است . سال گذشته ، شیائومی اعلام کرده بود 2 گوشی هوشمندی که در لیست بالا هستند ( Redmi Y3 و Redmi 7 ) واجد شرایط دریافت MIUI 12 نیستند ؛ اما نه تنها Redmi 7 بروزرسانی MIUI 12 را دریافت کرد ، بلکه موفق به دریافت MIUI 12.5 هم شد ! اما گوشی Y3 از هر دو نسخه محروم ماند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا