ردمیشیائومی

عجیب اما واقعی : اولین اطلاعات درباره سری Redmi Note 12 به بیرون درز پیدا کرد !

اگر با ما همراه بوده باشید ، قطعاً در جریان هستید که گوشی های سری Redmi Note 11 به تازگی در کشور چین معرفی شده اند و منتظر باز شدن پای آنها به بازارهای جهانی هستیم . حال وقتی همه منتظر چنین اتفاقی هستند ، از چین خبر رسیده است که شیائومی در حال کار بر روی ادامه دهنده راه این سری با نام احتمالی Redmi Note 12 میباشد !

یک منبع بسیار موثق و نزدیک به شیائومی اعلام کرده است غول چینی دنیای تکنولوژی توسعه سری گوشی های Redmi Note 12 را از هم اکنون آغاز کرده است و باید در 3 ماهه دوم سال 2022 میلادی منتظر معرفی آنها در کشور چین باشیم ! البته اگر بخواهیم از دید مدیر ردمی به محصولات جدید نگاه کنیم ، این خبرها بسیار منطقی به نظر میرسند ؛ چون شیائومی عزم خود را جزم کرده است که هر سال 2 سری از گوشی های ردمی نوت را عرضه کند .

با یک حساب سرانگشتی میتوانیم دریابیم که تاریخ اعلام شده توسط این درزدهنده با تاریخ های ارائه شده از سوی مدیر ردمی تقریباً همسو هستند ( بازه زمانی 6 ماهه پس از معرفی سری Note 11 ، که دقیقاً 3 ماهه دوم سال 2022 میشود ) . اما کمی به واقعیت برگردیم . بر اساس اطلاعات موجود ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ؛ فعلاً منتظر رسیدن سری نوت 11 به بازار کشورهای اروپایی هستیم . هر چند شیائومی فعلاً Redmi Note 11 5G را به عنوان نسخه ای ریببرند شده راهی بازارهای غرب کرده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا