شیائومی

بازنگری اساسی : تاریخ معرفی شارژ 100 واتی مؤثر شیائومی مشخص شد !


وقتی همه منتظر معرفی شارژ سریع 200 واتی شیائومی هستند ، غول چینی دنیای تکنولوژی در کمال آرامش در حال تست فناوری شارژ سریع 100 واتی جدید خود میباشد ، که قطعاً آینده سرعت شارژ گوشی های هوشمند را متحول خواهد ساخت ! به گزارش یکی از منابع بسیار موثق و نزدیک به شیائومی ، این کمپانی قصد دارد در نیمه دوم سال 2022 میلادی پرده از شارژ سریع 100 واتی مؤثر خود پرده بردارد .

متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این فناوری شارژ در دست نیست ، اما پیش بینی میشود که این فناوری شارژ به نوعی مشکل اصلی و اساسی شارژرهای بالای 100 وات ( آسیب به باتری در دراز مدت ) را به صورت کامل حل و تعادلی بین سرعت و عمر باتری ایجاد کند . در حال حاضر بالاترین سرعت شارژ سیمی ارائه شده از سوی شیائومی ، شارژ فوق سریع 120 واتی است ، که اخیراً پایش به قاتل پرچمداران سری T باز شد .

از آنجایی که گفته میشود گوشی های سری Xiaomi 12 به شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهند شد ، باید منتظر تولید انبوه این تکنولوژی در نیمه دوم سال 2022 میلادی باشیم . به نظر سری گوشی های Xiaomi Mix 5 کاندید خوبی برای این فناوری شارژ جدید هستند . پیش از این شیائومی شارژ 200 واتی خود را نیز معرفی کرده بود ، که توانایی شارژ باتری Mi 11 Pro را در عرض تنها 8 دقیقه داشت ! البته این فناوری شارژ هنوز به تولید انبوه نرسیده است و به نظر میرسد فعلاً کار دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا