شیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومیمی

رسمی : ساعت Xiaomi Watch S1 معرفی شد .

سومین محصولی که دیروز در مراسم معرفی گوشی های سری Xiaomi 12 معرفی شد ، ساعت هوشمند جدید سری S شیائومی بود . اینطور که گفته میشود ، ساعت Xiaomi Watch S1 برای کلاس تجار معرفی شده است و از طراحی کلاسیک و ویژگی های بسیار جالب بهره میبرد ، که از آن یک محصول منتخب میسازد .

این ساعت با توجه به ظاهر کلاسیک خود ، همچنان از زبان طراحی مینیمالیستی شیائومی بهره میبرد و میتوان گفت نگینی درخشان در میان ساعت های هوشمند این کمپانی محسوب میشود . شیائومی برای این ساعت فاخر از صفحه نمایشی 1.43 اینچی با پنل AMOLED بهره گرفته است ، که توانایی نمایش 326 پیکسل در هر اینچ را دارد .

فریم در نظر گرفته شده برای این ساعت از جنس استیل ضد زنگ بوده و صفحه نمایش آن توسط یاقوت کبود ، سخت ترین پوشش محافظ دنیا محافظت میشود . این ساعت در 2 نسخه چرم ( آبی کبود و قهوه ای ) و یک نسخه پلاستیکی ( مشکی ) عرضه میشود . صفحه نمایش این محصول حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز از درخشندگی بسیار بالایی برخوردار است .

شیائومی برای این ساعت هوشمند پشتیبانی از 117 حالت ورزشی را در نظر گرفته است و تا عمق 50 متری ضد آب میباشد . سایر ویژگی های سلامت محور این ساعت نیز شامل ردگیری چرخه خواب ، سنجش ضربان قلب و سنجش اشباع اکسیژن خون میباشد . این ساعت هوشمند به تراشه GPS مستقل ، سیستم پرداخت بدون تماس ( NFC ) و تماس بر بستر بلوتوث مجهز میباشد .

باتری در نظر گرفته شده برای این محصول 470 میلی آمپر/ساعتی است ، که با یکبار شارژ کامل تا 12 روز با شما همراه خواهد بود . شارژ از طریق رابط مغناطیسی انجام میشود و در صورت عدم استفاده ، باتری این محصول تا 24 روز دوام خواهد آورد . اندرویدی ها میتوانند از برنامه های ثالث بر روی این ساعت بهره ببرند ، اما کاربران سیستم عامل iOS از تجربه آن محروم هستند .

اما میرسیم به بحث قیمت و زمان عرضه . شیائومی این ساعت هوشمند فاخر را با قیمت 173 دلار در دسترس علاقه مندان قرار میدهد . البته این قیمت Xiaomi Watch S1 با بند سیلیکونی میباشد و قیمت نسخه چرم آن 100 یوآن بیشتر ( 188 دلار ) خواهد بود . این ساعت از هم اکنون در کشور چین قابل سفارش است و از روز 31 دسامبر به صورت عمده در فروشگاههای فیزیکی شیائومی عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا