بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیمی

خبر خوش : نسخه پایدار MIUI 13 به 4 دستگاه دیگر از شیائومی رسید !

شیائومی در مراسم معرفی گوشی های سری Xiaomi 12 پرده از MIUI 13 برداشت . همانطور که میدانید ، این سری گوشی ها اولین محصولات شیائومی هستند که از درب کارخانه با MIUI 13 به دست کاربران میرسند . در خبر مربوط به پوشش معرفی MIUI 13 ما یک زمانبندی برای انتشار MIUI 13 پایدار برای گوشی های فاز اول تا سوم مشخص کردیم . حال ، شیائومی زودتر از موعد به عهد خود وفا کرده است و 4 محصول جذاب این کمپانی ساعاتی پیش موفق به دریافت MIUI 13 پایدار شدند .

در واقع قرار بود شیائومی اواخر ماه ژانویه اولین نسخه پایدار از MIUI 13 را به دست کاربران گوشی Mi 11 و تبلت های سری Mi Pad 5 برساند ، اما گویا کار توسعه این نسخه از رابط کاربری شیائومی با سرعت بالایی پیش میرود ، چون این کمپانی از برنامه های خود جلو زده است ! دستگاههای خوشبخنی که فعلاً موفق به دریافت این بروزرسانی شده اند Mi 11 و تبلت های Mi Pad 5 Pro ، Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro 5G هستند .

اما نکته جالبی که در این بین جلب توجه میکند ، حجم بسته های آپدیت این محصولات است . در کمال تعجب ، بروزرسانی MIUI 13 گوشی Mi 11 حدود 4 گیگابایت حجم دارد ، اما بروزرسانی Mi Pad 5 Pro تنها 659 مگابایت حجم دارد ! این موضوع میتواند بستگی به مسایل مختلفی داشته باشد . علی ایحال ، همانطور که در جریان هستید این بروزرسانی فعلاً برای رام چین و حلقه اول منتشر شده است و اگر مشکلی پیش نیاید ، تا هفته های آتی باید به تمام کاربران چینی برسد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا