ردمیشیائومی

شاید نسخه جهانی Redmi Note 11 به چیپست کوآلکام مجهز شود ؛ اما نتیجه من باب میل نخواهد بود !

همانطور که در جریان هستید ، سری گوشی های Redmi Note 11 برای بازار کشور چین از چیپست های مدیاتک بهره میبرند . پیش از این در خبری گفته بودیم که احتمالاً نسخه جهانی این گوشی ها به چیپست کوآلکام مجهز خواهند شد . حال گزارشی به دست ما رسیده است که بیان میکند احتمالاً این مهم محقق خواهد شد و شاید این سری گوشی ها برای بازارهای جهانی به چیپست های کوآلکام مجهز شوند ، اما گویا نتیجه من باب میل نخواهد بود !

اینطور که گفته میشود ، گوشی Redmi Note 11 به چیپست Snapdragon 680 مجهز خواهد شد . اما به چه دلیل میگوییم نتیجه من باب میل نخواهد بود ؟ دلیل این موضوع ، عملکرد ضعیف چیپست مذکور میباشد . شیائومی در Redmi Note 10 از چیپست اسنپدراگون 678 بهره گرفته بود ، که چیپستی به مراتب بهتر از اسنپدراگون 680 میباشد . البته نمیتوانیم با ضرس قاطع بگوییم برتری کامل با اسنپدراگون 678 میباشد !

در واقع در بخش مودم LTE ( مودم X12 در برابر X11 ) ، چیپ گرافیکی ( چیپ آدرنو 612 در مقابل آدرنو 610 ) و تکنولوژی شارژ ( فناوری شارژ سریع نسل +4 در مقابل +3 کوآلکام ) چیپست اسنپدراگون 678 بهتر از برادر بزرگتر خود میباشد ، اما در سایر ویژگی ها برتر است . به عنوان مثال چیپست اسنپدراگون 680 از فناوری ساخت 6 نانومتری ، دوربین های 3 گانه قویتر ، رم با فرکانس بالاتر ، حافظه داخلی سریعتر ، بلوتوث و وایفای ، سریعتر از اسنپدراگون 678 میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا