شیائومیمی

اختصاصی : شیائومی نسخه ای ارتقا یافته از Xiaomi 12 Pro را به زودی معرفی خواهد کرد !

شیائومی در واپسین روزهای سال 2021 میلای دست به معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 برای بازار کشور چین زد . غول چینی در مراسم مذکور از 3 محصول پرده برداری کرد ، تا شائبه معرفی نشدن Xiaomi 12 Ultra قوت بگیرد . اما اکنون از چین خبر رسیده است که شیائومی در حال کار بر روی نسخه ای ارتقا یافته از Xiaomi 12 Pro با اسم رمز “L2S” و چیپست معرفی نشده “SM8475” کوآلکام میباشد .

فعلاً اسم این گوشی مرموز مشخص نیست ، اما پیش بینی میشود در ماههای آتی رسماً معرفی شود . دلیل اینکه ما این نسخه را یک نسخه ارتقا یافته از Xiaomi 12 Pro معرفی میکنیم شباهت اسم رمز این گوشی با محصول مذکور میباشد . گوشی Xiaomi 12 Pro با اسم رمز L2 معرفی شد ؛ حال برخی گمانه زنی ها اشاره میکنند که شاید این گوشی هوشمند Xiaomi 12S باشد ، اما هنوز هیچ نشانه ای از آن در دست نیست .

موضوع دیگری که هنوز برای ما تاریک است ، چیپست این گوشی است . چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 با اسم رمز “SM8450” معرفی شده بود ؛ حال گفته میشود این گوشی مرموز از شیائومی به چیپست “SM8475” مجهز خواهد شد ، که به ظاهر نسخه ای ارتقا یافته از اسنپدراگون 8 نسل 1 میباشد . برخی شایعات میگویند به دلیل ضعف های موجود ، کوآلکام قصد دارد به زودی از نسخه جدید چیپست مذکور با فناوری 4 نانومتری TSMC پرده بردارد .

بر اساس گزارش های موجود ، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 به دلیل گرمای بیش از اندازه ، در برخی از سناریوها قاعده بازی را به چیپست پرچمدار مدیاتک ( دایمنسیتی 9000 ) باخته است . همانطور که مستحضر هستید ، چیپست مدیاتک از فناوری ساخت 4 نانومتری کمپانی TSMC بهره میبرد ، در حالی که چیپست کوآلکام از فناوری ساخت 4 نانومتری سامسونگ بهره میبرد ، که در عمل ضعف هایی را با خود به همراه دارد . حال پیش بینی میشود چیپست SM8475 این ضعف را برطرف کند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا