شیائومیمی

شایعه : اولین رندر از گوشی Xiaomi 12 Mini به بیرون درز پیدا کرد + مشخصات .

شیائومی چندی پیش پرده از سری گوشی های Xiaomi 12 برداشت ، که برای اولین بار در آن شاهد گوشی هایی پرچمدار با صفحه نمایش و ابعادی کوچکتر از گوشی های معمولی بودیم ، اما خبری از Xiaomi 12 Mini نشد . حال ساعاتی پیش یک منبع ناشناس دست به انتشار رندری از قسمت پشت گوشی مورد بحث زده است و ادعا میکند که این محصول در دست ساخت بوده و به زودی توسط شیائومی معرفی خواهد شد .

اینطور که گفته میشود ، گوشی مذکور به دوربین اصلی 3 گانه با آرایشی متفاوت و سایزی بسیار کوچکتر نسبت به پرچمدار اصلی ( Xiaomi 12 ) مجهز خواهد شد . اگر بخواهیم مقایسه کنیم ، گوشی Xiaomi 12 با آیفون 13 رقابت کرد ( صفحه ای 6.28 اینچی نسبت به 6.1 اینچی در ابعادی حتی کوچکتر ) ؛ حال گوشی Xiaomi 12 Mini باید با iPhone 12 Mini که صفحه ای 5.4 اینچی دارد رقابت کند و احتمالاً صفحه ای بزرگتر ، اما سایزی کوچکتر داشته باشد .

فعلاً صحبتی درباره مشخصات این گوشی هوشمند به میان نیامده است ، اما پیش بینی میشود همچون برادران خونی خود به چیپپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 ، حافظه رم 8 گیگابایتی ، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی ، دوربین 3 گانه با سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی ، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی تله ماکرو ، باتری 4.200 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 67 واتی مجهز شود . البته شیائومی پارس توصیه میکند فعلاً این اطلاعات را در حد شایعه در نظر بگیرید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا