شیائومیسایر محصولات

شیائومی از Redmi Smart TV X86، تلویزیون غول پیکر جدید خود با صفحه نمایش 4K پرده برداشت.

تلویزیون های غول پیکر طرفداران خاص خود را دارند و به همین دلیل، شیائومی اخیراً پرده از Redmi Smart TV X86، جدیدترین تلویزیون غول پیکر مقرون به صرفه خود برداشت. این تلویزیون همانطور که از اسمش پیداست صفحه ای 86 اینچی با رزلوشن 4K دارد و بدنه آن به صورت یکپارچه فلزی است. اگر دوست دارید بیشتر درباره این محصول جذاببدانید، با شیائومی پارس در این مقاله همراه باشید…

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، این تلویزیون به صفحه ای 86 اینچی مجهز میباشد. رزلوشن تصویر این صفحه نمایش 4K بوده و قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد. این تلویزیون از بدنه ای تمام فلزی بهره میبرد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 97 درصد است! به صورت عرضی این تلویزیون حدود 1.9 متر و به صورت طولی، حدود 1.2 متر میباشد.

سایر ویژگی ها

این تلویزیون از چیپستی 4 هسته ای با هسته های A55 بهره میبرد و برای راحتی کاربران، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. Redmi Smart TV X86 از USB نسل 2 و 3، HDMI 2.0 و وایفای 2 بانده بهره میبرد. به ترتیب این محصول از یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 بهره میبرد، اما رابط HDMI 2.0 به تعداد 2 عدد فراهم شده است. این محصول همچنین به 2 بلندگوی 10 واتی و میکروفون راه دور با پشتیبانی از دستیار صوتی XiaoAI مجهز میباشد.

قیمت و زمان عرضه

این محصول از هم اکنون در کشور چین با قیمت رقابتی 4.999 یوآن یا 692 دلار قابل سفارش میباشد. البته قیمت اصلی این تلویزیون 5.299 یوآن یا 733 دلار میباشد و فعلاً با این قیمت استثنائی به فروش میرسد. هنوز هیچ صحبتی درباره معرفی نسخه جهانی این تلویزیون به میان نیامده است.

زمان عرضه در ایران

از آنجایی که فعلاً این تلویزیون برای بازار کشور چین معرفی شده است و بعید به نظر میرسد نسخه چین به ایران بیاید، باید تا معرفی نسخه گلوبال صبر پیشه کنید. بدیهی است در صورت معرفی این محصول برای بازارهای جهانی، ضمن پوشش خبر آن، این محصول در فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس با گارانتی رسمی موجود خواهد شد.

مشخصات تلویزیون Redmi Smart TV X86 در یک نگاه
مشخصات تلویزیون Redmi Smart TV X86 در یک نگاه
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا