ردمیشیائومی

رسمی : تاریخ معرفی و بسیاری از مشخصات مهم Redmi K50 Gaming Edition تأیید شد .

شیائومی سرانجام ساعاتی پیش با انتشار اولین تیزر رسمی ، علاوه بر سیستم نامگذاری نخستین گوشی از سری Redmi K50 ، اعلام کرد این محصول اولین گوشی از خانواده مورد بحث میباشد . شیائومی در اولین تیزر منتشر شده اعلام کرد این گوشی هوشمند در تاریخ 16 فوریه ( 27 بهمن ) در چین معرفی خواهد شد . در تیزر دوم شیائومی به صورت دقیق تأیید کرد این گوشی به چیست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد .

در تیزر سوم ، شیائومی به تعریف از چیپ گرافیکی آدرنوی نسل جدید پرداخت و اشاره کرد در میان تمام گوشی هایی که به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز هستند ، Redmi K50 Gaming بهترین عملکرد را در پردازش های گرافیکی از خود نشان خواهد داد و تنها دستگاهی که قابل مقایسه با آن میباشد ، گوشی های سری آیفون 13 هستند ، که از چیپ اختصاصی A15 بهره میبرند . شیائومی میگوید با تمام قدرت ذکر شده ، این گوشی خونسردترین پرچمدار دنیا خواهد بود !

در تیزر چهارم شیائومی اعلام میکند Redmi K50 Gaming اولین گوشی از این کمپانی است که از سیستم پیشرفته رندر کردن رزلوشن متغیر (VRS) بهره میبرد . شیائومی در توصیف این تکنولوژی میگوید که بسیار پیشرفته بوده و باعث میشود در هر فریم ، کار رندر کردن با تمام جزئیات بر روی کلیه کاراکترها به صورت مجزا انجام شده ، تا علاوه بر طبیعی تر شدن بازی ها ، مصرف انرژی ( باتری ) پایین بیاید و دستگاه نیز خنک تر باقی بماند .

در تیزر پنجم شیائومی سراغ حافظه داخلی و حافظه رم رفته است . در تیزری که مشاهده کردید ، به صورت دقیق متوجه میشویم که Redmi K50 Gaming به رم های نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه داخلی فوق سریع UFS3.1 مجهز خواهد شد . در تیزر ششم شیائومی اعلام کرد با همکاری کمپانی Mercedes ، نسخه ای محدود از Redmi K50 Gaming را با نام Mercedes AMG Petronas Edition عرضه خواهد کرد . پیش از این همکاری 2 کمپانی در اسکوترهای شیائومی رقم خورده بود .

در تیزر هفتم شیائومی تأکید میکند که Redmi K50 Gaming از 5 ماده مختلف در سیستم خنک کننده خود بهره میبرد . در ادامه تیزرهای این بخش ، شیائومی با انتشار 3 تیزر دیگر اعلام میکند Redmi K50 Gaming از سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته و بزرگ ( با سایز 4860mm² ) بهره خواهد برد و ساختاری ساندویچی دارد . اما جالب است بدانید برای کنترل دمای اسنپدراگون 8 نسل 1 ، شیائومی 2 سیستم خنک کننده مجزا را با هم ادغام کرده است تا با خونسردترین Flagship اندرویدی دنیا مواجه باشیم !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا