پوکوشیائومی

مژده : گوشی POCO F4 GT چندین تأییدیه را برای معرفی کسب کرد + مشخصات .

دقیقاً چند روز پیش گفتیم گوشی POCO F4 GT در دست توسعه میباشد و احتمالاً به زودی توسط شیائومی معرفی خواهد شد . حال ساعاتی پیش این گوشی هوشمند در چندین پلتفرم مختلف موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شد . هر چند هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی نمیتوانیم در نظر بگیریم ، اما بعید نیست تا پایان فوریه یا اوایل ماه مارس شاهد معرفی این گوشی باشیم .

شیائومی چند روز پیش گوشی Redmi K50 Gaming Edition را به عنوان سومین گوشی خود با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 برای بازار کشور چین معرفی کرد . حال نسخه جهانی این گوشی هوشمند با نام POCO F4 GT موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شده است . اینکه با این اطمینان صحبت از نسخه جهانی Redmi K50G میکنیم دلیلش آن است که نسخه چین با شماره مدل 21121210C معرفی شد و اکنون نسخه جهانی با شماره مدل 21121210G موفق به کسب تأییدیه های متفاوتی شده است .

به صورت دقیق ، گوشی POCO F4 GT موفق به کسب تأییدیه از EEC ، FCC و TUV شده است . در تأییدیه IMEI این گوشی نیز نامش به صورت دقیق POCO F4 GT قید شده است ، که در حال اجرای MIUI 13 میباشد . شیائومی اخیراً با انتشار تیزری اعلام کرده بود به زودی یک گوشی محبوب از پوکو را معرفی خواهد کرد . حال آنکه در مراسم پیش رو گوشی POCO X4 Pro 5G معرفی میشود یا POCO F4 GT یا هر دو مشخص نیست .
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا