شیائومیمی

رسمی : تاریخ معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 برای بازارهای جهانی مشخص شد .

شیائومی سری گوشی های Xiaomi 12 را حدود 2 ماه پیش برای بازار کشور خانگی خود چین معرفی کرد ، اما تا ساعاتی پیش خبری از معرفی این سری گوشی ها برای بازارهای جهانی نبود . حال ساعاتی پیش غول چینی دنیای تکنولوژی با انتشار تیزری ، رسماً تأیید کرد این سری گوشی ها در تاریخ 15 مارس ( 24 اسفند ) برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد ، تا کاربران بیش از این چشم انتظار نمانند .

در این پوستر شیائومی به صورت دقیق اشاره میکند که سری گوشی های Xiaomi 12 برای هر کاری مناسب هستند و پاسخی برای نیازهای شما خواهند بود . البته هنوز مشخص نیست که شیائومی قصد دارد هر 3 گوشی معرفی شده برای بازار چین را به بازارهای جهانی بیاورد یا تنها گوشی های اصلی ( Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro ) برای عرصه رقابت در بازار جهانی عرضه خواهند شد .

تا به اینجای کار میدانیم دو گوشی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro به صورت حتمی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد ( بر اساس شواهد به دست آمده از مراجع بزرگ ) ، اما معرفی Xiaomi 12X در هاله ای از ابهام قرار دارد . البته ممکن است شیائومی همچون بازار چین هر 3 گوشی را برای بازارهای جهانی معرفی کند ؛ ممکن هم میباشد که تنها گوشی های اصلی معرفی شوند و Xiaomi 12X با نام دیگری معرفی شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا