ردمیشیائومی

قیمت Redmi K30S مشخص شد : آیا با ارزان ترین پرچمدار دنیا مواجهیم ؟

دقایقی پیش شیائومی رسماً تایید کرد گوشی Redmi K30S ، به عنوان پرچمدار جدید سری ردمی فردا معرفی خواهد شد . از ابتدای سال جاری میلادی شیائومی گوشی های مختلفی از خانواده K30 را با قیمت های مختلفی معرفی و عرضه کرده است ، اما تنها گوشی هوشمندی که تا به امروز به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 865 مجهز شده است ، گوشی های Redmi K30 Pro و نسخه Zoom آن میباشند .

حال بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به شیائومی ، گوشی Redmi K30S که فردا معرفی میشود ، احتمالاً ارزان ترین پرچمدار دنیا خواهد بود که به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد . در حال حاضر یک گوشی از برند IQOO ارزان ترین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 دنیاست ، که بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده از شیائومی ، تاج و تخت خود را با معرفی گوشی Redmi K30S که قیمتی معادل 2.500 یوآن یا 374 دلار خواهد داشت از دست میدهد .

شیائومی پیش از این سری گوشی های Mi 10T را برای بازارهای جهانی و بازار هند معرفی کرده بود ، که نسخه پایه در بازارهای جهانی 590 دلار و در بازار کشور هند 488 دلار میباشد . پیش از این گزارشات زیادی پیرامون معرفی گوشی Redmi K30S به عنوان نسخه ای ریبرند شده از Mi 10T به گوش رسیده بود ، اما با اطلاع رسانی امروز شیائومی ، میتوانیم با اطمینان بگوییم نسخه یادبود گوشی Redmi K30S فردا رسماً معرفی خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا