شیائومی

اختصاصی : شیائومی از نسل جدید شارژر وایرلس خود پرده برداری کرد .

شیائومی یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه شارژ وایرلس ( بیسیم ) در کنار شارژ سیمی میباشد و آخرین فناوری های تجاری سازی شده این کمپانی شامل شارژ 120 واتی سیمی و 80 واتی بیسیم میباشد ، که در بسیاری از گوشی های چند ماه اخیر این کمپانی شاهد آن بودیم . حال شیائومی ساعاتی پیش رسماً پرده از رقیب تکنولوژی MagSafe اپل برداشت تا اولین کمپانی دنیا باشد که در این زمینه به رقابت با اپل میپردازد .

شیائومی میگوید با تکنولوژی جدیدی ، توانسته است شارژ مغناطیسی بیسیم را به مرز 50 وات برساند ، اما این تکنولوژی به دلیل گرمای زیادی که ممکن است تولید کند با فن خنک کننده همراه خواهد بود . شیائومی میگوید با این تکنولوژی ، کلیه مشکلات مربوط به شارژ بیسیم مغناطیسی همراه حل خواهد شد ، چون در ساختار این نسل از 17 حلقه آهنربا به صورت مدور بهره گرفته شده است و انرژی به صورت 360 درجه به گوشی میرسد .

شیائومی تاکید میکند که با فناوری های جدید به کار رفته در این شارژر مغناطیسی ، دیگر نیاز نیست کاربران نگران جدا شدن شارژر از گوشی باشند . با تکنولوژی قبل ، گوشی های شیائومی با باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ مغناطیسی 30 واتی ، نیاز به 86 دقیقه زمان برای شارژ شدن داشتند ، اما فول شارژ یک باتری مشابه با شارژ 50 واتی مغناطیسی حدوداً 49 دقیقه طول خواهد کشید . در 2 مدل ارائه شده یک نسخه با سیم و یک نسخه بدون سیم ، اما با فن خنک کننده مشاهده میشود ، که گفته میشود فن مذکور توانایی خنک کردن یک گوشی تا 20 درجه سانتی گراد در هر دقیقه را دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا