شیائومیمی

گزارش : تاریخ معرفی Xiaomi 12 Lite 5G برای بازارهای جهانی لو رفت .

شیائومی این روزها مشغول انتشار تیزرهایی پیرامون گوشی مورد انتظار Xiaomi 12 Lite 5G میباشد ؛ اما تا به این لحظه هیچ خبری رسمی درباره تاریخ معرفی این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است . حتی چندی پیش این گوشی برای پیش فروش در کشور آذربایجان موجود شد ، اما رسماً معارفه ای برای آن انجام نشده است ! حال یک منبع خبری با انتشار تصویری ادعا میکند که این محصول در تاریخ 13 جولای ( 22 تیر ) معرفی خواهد شد .

این منبع اعلام میکند شیائومی ضمن معرفی Xiaomi 12 Lite 5G ، قصد دارد Xiaomi Band 7 را نیز برای بازار کشورهای آسیایی رونمایی کند . جالب اینجاست که گفته میشود فروش این گوشی به صورت قطعی از همان روز معرفی ( 22 تیر ) آغاز خواهد شد ! در باب مشخصات این گوشی هوشمند ، پیشتر آگاه شده بودیم که به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد .

در وبسایت آذربایجانی ، قید شده بود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 778 مجهز خواهد شد ، اما شاعبه هایی درباره مجهز شدن این گوشی به چیپست بهینه شده اسنپدراگون +778G وجود دارد . همچنین ، گفته میشود شیائومی برای این گوشی از یک باتری 4.300 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی ، حدأقل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ( و نسخه ای 8/256 یا 12/256 ) ، اندروید 12 ، رابط کاربری MIUI 13 ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسور 108 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا