سامسونگ

گلکسی M53 5G در بنچمارک Geekbench با تراشه دیمنسیتی 900 دیده شد.

به فصل رونمایی از میانرده های سامسونگ نزدیک تر شده ایم و حالا شاهد اطلاعاتی از گوشی گلکسی M53 5G هستیم که از بنچمارک Geekbench منتشر شده است. اگر شما هم از طرفداران میانرده های سامسونگ هستید، پیشنهاد می کنم در ادامه با رسانه شیائومی پارس همراه باشید.

گلکسی M53 5G با کد SM-M536B در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. تراشه ثبت شده برای این این گوشی از کمپانی مدیاتک با نام دایمنسیتی 900 است که از شبکه نسل 5 پشتیبانی می کند. همچنین گفته می شود که در نسخه استاندارد این دستگاه 6 گیگابایت رم در دسترس کاربر خواهد بود. این دستگاه توانست عدد 733 را در تست تک هسته ای و عدد 2224 را در تست چند هسته ای به ثبت برساند. در بخش نرم افزاری نیز قرار است رابط کاربری One UI 4 را بر پایه اندروید 12 اجرا کند.

سال گذشته در گلکسی M52 5G شاهد صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز بوده ایم و در بخش دوربین نیز سامسونگ از سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده بود. از سایر مشخصات نسخه قبلی این دستگاه می توان به باتری عظیم 5000 میلی آمپری اشاره کرد که عمر باتری اعجاب انگیز 123 ساعته را ثبت کرده بود. هنوز هیچ خبر رسمی از جزئیات و مشخصات M53 5G منتشر نشده است اما انتظار می رود علاوه بر تراشه، شاهد بروزرسانی های دیگری نیز نسبت به نسل قبل باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا